اصلاح هزار کیلومتر راه منتهی به پایانه های مرزی آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، ارسلان شکری ظهر سه شنبه در نشست با اعضای کمیسیون ایمنی راه و شورای ترافیک استان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و همسایگی با سه کشور، توسعه زیرساخت های حمل و نقل یکی از ملزومات شکوفایی اقتصاد منطقه به شمار می رود.

اصلاح هزار کیلومتر راه منتهی به پایانه های مرزی آذربایجان غربی

وی، نصب علایم ایمنی، حذف تابلوهای اطلاعاتی زاید، اصلاح شانه محورها، نصب گاردریل و اجرای اقدامات زودبازده ایمنی در یک هزار و 100 کیلومتر از راههای منتهی به مرزهای استان را از مهم ترین عملیات راهداری اجرا شده در این محورها مطرح کرد.

شکری با بیان اینکه یک هزار و 500 کیلومتر راه مرزی در آذربایجان غربی وجود دارد، ادامه داد: اجرای لکه گیری و روکش آسفالت، خط کشی، خاکریزی و خاکبرداری به شکل مستمر در جاده های استان اجرا می شود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی همچنین از ایمن سازی و اطلاع رسانی مؤثر در مسیرهای سه گانه گردشگری استان خبر داد و گفت: 67 نقطه پرحادثه در جاده های استان شناسایی شده و آرام سازی ترافیک در این نقاط با همکاری پلیس راه انجام می شود.

وی با بیان اینک 17 گروه راهداری به شکل مستمر و روزانه در جاده های استان فعالیت دارندخاطر نشان کرد: مرکز مدیریت راههای استان از طریق تلفن گویای 141به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به درخواست های مردمی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اصلاح هزار کیلومتر راه منتهی به پایانه های مرزی آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح هزار کیلومتر راه منتهی به پایانه های مرزی آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید