استفاده کشیش از تفنگ آبپاش برای فاصله گذاری اجتماعی!

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، کشیش آمریکایی برای فاصله گذاری اجتماعی بین خود و شهروندان متوسل به تفنگ آبپاش پلاستیکی شد.

استفاده کشیش از تفنگ آبپاش برای فاصله گذاری اجتماعی!

به گزارش خبرنگار، از شیوع کرونا در جهان چند ماهی می گذرد. با گسترش شیوع کرونا که اکنون در 213 کشور گزارش شده است شهروندان در سراسر جهان با ابتکاراتی جالب تلاش می کنند تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از انتقال ویروس جلوگیری کنند.

به تازگی انتشار تصاویر یک کشیش اهل ایالت میشیگان آمریکا در شبکه های اجتماعی که به دلیل شیوع ویروس کرونا از یک آبپاش پلاستیکی برای فاصله گذاری بین خود و شهروندان استفاده کرده بود، خبرساز شده است. در تصاویر منتشر شده تیم پلک، در حالی که در مقابل کلیسا ایستاده با تفنگ آبپاش پلاستیکی، شهروندانی را که با ماشین عبور می کنند به آب مقدس متبرک می کند.

: بازی فوتبال در کنار جسد کرونایی در خیابان!

این تصاویر که در مقابل کلیسای سن آمبروز شهر گراس پوینت ایالت میشیگان تهیه شده است، اولین بار در ماه آوریل در صفحه فیسبوک این کلیسا منتشر شد. این تصاویر همچنین پس از داغ شدن در توئیتر به اشتراک گذاشته شد. تصاویر منتشر شده تنها دو روز پس از انتشار در توئیتر تا به امروز بیش از 560000 لایک دریافت کرده و بیش از 100000 بار بازنشر شده است.

تیم پلک، کشیش این کلیسا در گفتگو با یکی از رسانه های محلی آمریکا گفت: ما پیش تر از ایده تفنگ آبپاش استفاده کرده بودیم، اما برای تبرک بچه هایی که به کلیسا می آمدند نه برای بزرگسالان. حتی از یک پزشک مشاوره خواسته بودیم تا مطمئن شویم این کار ایمن است و خطری برای بچه ها ایجاد نمی کند. فکر می کنم یک خبر خوب بود و مردم هم با توجه به حال و هوای این روز ها استقبال خوبی نشان دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "استفاده کشیش از تفنگ آبپاش برای فاصله گذاری اجتماعی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده کشیش از تفنگ آبپاش برای فاصله گذاری اجتماعی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید