شروع پخش مستندهای میراث فرهنگی غرب اصفهان

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان از تهیه و تدوین مستندهای تلویزیونی شهرستان های غرب استان اصفهان در راستای معرفی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اطلاع داد.

شروع پخش مستندهای میراث فرهنگی غرب اصفهان

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی استان صبح امروز 20 آبان ماه با اعلام این مطلب اضافه نمود: با عنایت به توافقات به عمل آمده میان اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مرکز اصفهان، طرح تهیه و تدوین مستندهای تلویزیونی منطقه غرب استان اصفهان به اتمام رسید و این مستندها از هفته جاری پخش می شوند.

او اضافه نمود: این مستندها که با عنوان میراث کهن خوانده می شوند شامل معرفی جاذبه های گردشگری، آثار تاریخی، جاذبه های فرهنگی و هنرهای سنتی و هنرمندان صنایع دستی شهرستانهای چادگان، فریدن، فریدونشهر، بوئین و میاندشت، گلپایگان و خوانسار خواهد بود.

الله کمک همچنین توضیح داد: مستند تلویزیونی میراث کهن از هفته جاری و از تاریخ 21 آبان، هر هفته دوشنبه ها و چهارشنبه ها ساعت 20:15 از شبکه اصفهان پخش می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان همچنین تاکید نمود: مدت کل پخش این مستندها 270 دقیقه بوده و هرهفته روزهای دوشنبه و چهارشنبه و در دو قسمت، هر شهرستان به طور مجزا معرفی خواهد شد.

منبع: میراث آریا

به "شروع پخش مستندهای میراث فرهنگی غرب اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پخش مستندهای میراث فرهنگی غرب اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید