آخرین تحولات بازارمسکن پایتخت، سردرگمی در قیمت گذاری

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، خبرنگاران: بعضی مشاوران املاک معتقدند: گروهی از مالکان و فروشندگان بازار مسکن به نوعی سردرگمی در هفته های اخیر دچار شده اند.

آخرین تحولات بازارمسکن پایتخت، سردرگمی در قیمت گذاری

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک به گفته آنها، گروهی از مالکان آپارتمان های مسکونی که طی چندماه اخیر قصد فروش ملک خود را برای تبدیل به احسن کردن داشتند با تغییر شرایط و برقراری معادلات جدید در بازار مسکن، به نوعی تردید و سردرگمی در قیمت گذاری خود مبتلا شده اند. مشاوران املاک با اشاره به قیمت های پیشنهادی ارائه شده از سوی فروشندگان یک منطقه عنوان می نمایند: قیمت های پیشنهادی ارائه شده از سوی مالکان با یک فرمول معین معین نشده اند. به عنوان مثال گروهی از مالکان با توجه به تغییرات به وجود آمده در قیمت بنزین، گمان می نمایند امکان افزایش مجدد قیمت مسکن نیز وجود دارد. به همین دلیل یا فعلا از ارائه فایل خود به بنگاه ها صرف نظر نموده اند یا آنکه قیمت های پیشنهادی خود را قدری افزایش داده اند.

اما گروهی دیگر از فروشندگان با توجه به شرایط چندماه گذشته در بازار مسکن و ایجاد ثبات نسبی در قیمت ها، در صورتی که به شکل واقعی قصد فروش ملک خود را داشته باشند، سعی می نمایند قیمت های پیشنهادی خود را قدری تعدیل نمایند. مشاوران املاک با توجه به مجموع این شرایط، عنوان می نمایند وجود این دو دیدگاه متفاوت در بازار مسکن موجب شده، تا در میان قیمت های پیشنهادی آپارتمان های فایل شده در یک منطقه، یک نوع پیچیدگی و سردرگمی به وجود آید. مشاوران املاک تاکید می نمایند با توجه به شرایط جدید بازار مسکن و اثرگذاری سایر فاکتورهای مالی، شوک دوباره به قیمت مسکن بعید به نظر می رسد.

منبع: اقتصادنیوز

به "آخرین تحولات بازارمسکن پایتخت، سردرگمی در قیمت گذاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین تحولات بازارمسکن پایتخت، سردرگمی در قیمت گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید