4نقطه برپایی ایستگاه صلواتی برای کاهش تصادفات در میامی شناسایی شد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، رحیم عامری بعدازظهر پنج شنبه در جلسه آنالیز راهکارهای کاهش تصادفات جاده ای به میزبانی فرمانداری میامی ضمن بیان اینکه از سال 92 با آمار بالای واژگونی خودرو در محورهای این شهرستان روبرو هستیم، ابراز داشت: برای کاهش این امر نقاط حادثه خیز شناسایی و در حد توان رفع شدن آن ها در دستور کار نهاده شد.

4نقطه برپایی ایستگاه صلواتی برای کاهش تصادفات در میامی شناسایی شد

وی ضمن بیان اینکه 70 درصد آمار واژگونی خودروها به دلیل خستگی و خواب آلودگی است، افزود: یکی از راهکارهای کاهش این نوع تصادفات برپایی ایستگاه های صلواتی و مجاب کردن رانندگان برای توقف کوتاه و استراحت به موقع در طول جهت است.

دادستان میامی بابیان اینکه طی ایام عید سال جاری چهار نقطه برپایی ایستگاه صلواتی برای کاهش تصادفات در این شهرستان شناسایی شده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه خدمت به زائران علی بن موسی الرضا (ع) در روایات برابر با زیارت آن حضرت ذکرشده لذا این مهم برای شهرستان نمود بیشتری خواهد داشت تا ضمن تضمین آخرت بتوانیم بهترین خدمت را به مسافران ارائه دهیم.

عامری در ادامه توضیح داد: پارک امام رضا (ع)، ایستگاه سرراهی بیارجمند، لاین جنوبی میاندشت و عباس آباد کنار پمپ بنزین از جمله نقاط مذکور برای برپایی ایستگاه های صلواتی مشخص شده است که در این راستا شهرداری، بخشدار مرکزی و دهیاری همکاری خواهد داشت.

وی بابیان اینکه این ایستگاه ها هفته اول دررفت و هفته دوم دربرگشت در مکان های مورد نظر مستقر می شوند، افزود: برای توقف مسافران ابتدا می بایست برای آنها انگیزه کافی را ایجاد کرد که نصب بنر در محل ایستگاه ها و اسکان مسافران پیگیری می گردد.

دادستان میامی بابیان اینکه استفاده از یاری های مردمی و نذورات می تواند در این ایستگاه ها موثر باشد، ابراز داشت: با هماهنگی آستان قدس حتی می توان ژتون حضرتی نیز در ایستگاه های صلواتی بین زائران تقسیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "4نقطه برپایی ایستگاه صلواتی برای کاهش تصادفات در میامی شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4نقطه برپایی ایستگاه صلواتی برای کاهش تصادفات در میامی شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید