10 واحد بوم گردی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می گردد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد 10 واحد بوم گردی در سال 99 اطلاع داد.

10 واحد بوم گردی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می گردد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، مجید صفایی امروز 20 فرودین ماه 99 با بیان اینکه فرهنگ ها، آداب، سنت مردم کهگیلویه و بویراحمد هرساله مورد استقبال تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی قرار می گیرد، گفت: ایجاد اقامتگاه های بوم گردی در مناطق عشایری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد نقش بسزایی در ایجاد اشتغال و رونق صنعت گردشگری دارد.

او توضیح داد: تا به امروز فقط شش واحد بوم گردی در سطح استان ایجادشده که برای رونق بیشتر صنعت گردشگری باید این تعداد افرایش یابد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دولت به متقاضیان ایجاد بوم گردی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می نماید.

او توضیح داد: گردشگرانی که به استان کهگیلویه و بویراحمد سفرکرده و در این مکان ها حضور می یابند با خاطره خوش ازاینجا رفته و خود مشوقی برای حضور سایر گردشگران در استان می شوند.

منبع: میراث آریا

به "10 واحد بوم گردی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 واحد بوم گردی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید