اقامت 12هزار مسافر در اقامتگاه های بوم گردی آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، معاون گردشگری استان آذربایجان غربی از اقامت 12هزار مسافر در اقامتگاه های بوم گردی استان در تابستان امسال اطلاع داد.

اقامت 12هزار مسافر در اقامتگاه های بوم گردی آذربایجان غربی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان غربی، ریتا خضرزاده در جلسه رسیدگی به مسائل روستاهای هدف گردشگری که روز سه شنبه 5آذر 98 در استانداری آذربایجان غربی برگزار گردید، گفت: 22 واحد اقامتگاه بوم گردی در سطح استان وجود دارد.

او با اشاره به درآمدزایی صنعت گردشگری در جهان اضافه نمود: صنعت گردشگری بعد از نفت و خودروسازی یکی از بخش های سود آور و درآمدزا است و ما باید در استان به این سمت حرکت کنیم.

خضرزاده با بیان اینکه دولت با ارائه تسهیلات به رونق این صنعت توجه نموده است، توضیح داد: برای رونق گردشگری در استان همه دستگاه ها به ویژه مردم باید یاری نمایند.

معاون گردشگری آذربایجان غربی به رونق گردشگری در کشور ترکیه با استفاده از منابع آبی اشاره نمود و اضافه نمود: شمال غرب کشور به ویژه این استان دارای دریاچه ها، سدها و تالاب های متعددی است که متاسفانه با وجود این فرصت های طبیعی، صنعت گردشگری هنوز در استان مغفول مانده به طوری که می توان با برنامه ریزی مناسب از این نعمت های الهی بهره برد.

منبع: میراث آریا

به "اقامت 12هزار مسافر در اقامتگاه های بوم گردی آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت 12هزار مسافر در اقامتگاه های بوم گردی آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید