کلاس نجات غریق درجه 2 در همدان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، سیروس سوریان در تبادل نظر با خبرنگاران با اشاره به برگزاری یک دوره کلاس نجات غریق درجه دوم گفت: اولین دوره کلاس نجات غریق درجه دوم در سال 97 ویژه آقایان و بانوان در استان همدان برگزار می گردد.

کلاس نجات غریق درجه 2 در همدان برگزار می گردد

وی اضافه کرد: این دوره از کلاس ها از تاریخ 25 بهمن ماه در استخر الوند همدان زیرنظر مدرسین مجرب برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت نجات غریق استان همدان با اشاره به تعداد ناجیان غریق استان همدان گفت: در حال حاضر یک هزار و 500 ناجی غریق سازمان یافته و 640 نفر غواص یک تا 3 ستاره تحت لیسانس کنفدراسیون جهانی غواصی آماده خدمت رسانی به شهروندان استان و هم وطنانمان هستند.

سوریان اظهار داشت: فلسفه وجودی فدراسیون نجات غریق ایجاد امنیت در اماکن آبی است که از اداره کل ورزش و جوانان بر اساس مصوبه ماده 5 پروانه می گیرند؛ که در استان همدان به اولین هدف فدراسیون رسیده ایم.

وی بابیان اینکه برای ناجیان غریق هرسال کلاس های مستمر با حضور اساتید باتجربه و دارای علم روز برگزار می گردد، بیان نمود: هیچ گونه اغماضی در این کلاس ها صورت نمی گیرد چراکه با جان افراد سر و کار داریم.

رئیس هیئت نجات و غریق استان همدان بیان کرد: در حال حاضر 28 استخر در استان همدان فعال است که مردم همدان با خیال آسوده از استخرهای استان استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کلاس نجات غریق درجه 2 در همدان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاس نجات غریق درجه 2 در همدان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید