کشف 1600 قطعه مرغ زنده قاچاق در بافق یزد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، فرمانده منطقه انتظامی بافق یزد گفت: در راستای کنترل و پیشگیری از جابه جایی کالای غیر قانونی، تعداد 1600 قطعه مرغ زنده قاچاق در این شهرستان کشف شد.

کشف 1600 قطعه مرغ زنده قاچاق در بافق یزد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک به نقل از ایرنا، سرگرد شهرام طولابی نژاد سه شنبه 12 آذرماه در گفت و گو با وبلاگ عینک آفتابی شیک گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق، استان یزد در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق دام و طیور با کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در آنالیز از خودرو مذکور تعداد 1600 قطعه مرغ زنده به ارزشی افزون بر 330 میلیون ریال کشف شد.

طولابی نژاد اظهار داشت: راننده و محموله کامیون به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، برای آنالیز های کارشناسی تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد تا تصمیمات لازم گرفته گردد.

  • کشف خودرو و موتورسیکلت های مسروقه در بافق

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به نقل از سرهنگ حسن یزدانی، جانشین انتظامی شهرستان بافق یک دستگاه خودرو پژو و 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز سه شنبه 12 آذرماه در بافق کشف شد.

به گفته این مسئول انتظامی، موتورسیکلت ها در مهرماه و خودرو در آبان ماه سالجاری سرقت شده بود که با هوشیاری ماموران پلیس، وسایل نقلیه مذکور کشف و طی مراحل قانونی به مالباختگان تحویل شد.

کشف 10 کیلوگرم حشیش اول هفته جاری و دستگیری دزد و کشف اموال مسروقه در روزهای پایانی هفته گذشته از دیگر اقدامات منطقه انتظامی شهرستان بافق است.

مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرق یزد واقع شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "کشف 1600 قطعه مرغ زنده قاچاق در بافق یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 1600 قطعه مرغ زنده قاچاق در بافق یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید