جدال حساس پارس جم و پرسپولیس؛ شرایط برای جشن قهرمانی مهیا است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، خبرنگاران - گروه استان ها - علی اکبر قیصری: تیم پارس جنوبی جم در شرایطی روز پنجشنبه در حساس ترین بازی هفته پایانی لیگ برتر مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت که همه بازیکنان این تیم برای مسابقه آماده هستند.

جدال حساس پارس جم و پرسپولیس؛ شرایط برای جشن قهرمانی مهیا است

آنها در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر، کاملاً لیگ را تحت شعاع عملکرد خود قرار دادند و در نهایت نیز صندلی پنجم را از آن خود کردند؛ اما فصل جدید برای شاگردان تارتار چندان پیروز پیش نرفت، آنها در فاصله یک هفته مانده به انتها فصل در صندلی دوازدهم قرار دارند. این در حالی است که احتمال تنزل این رده در صورت از دست دادن امتیاز و کسب نتیجه رقبای پایین تر از آنها نیز وجود خواهد داشت.

در طرف دیگر میدان پرسپولیس با اختلاف سه امتیازی نسبت به سپاهان، برای سومین قهرمانی متوالی خود در هفته آخر در جم به میهمانی پارس جم خواهد رفت و امیدوار است با دستیابی به حداقل امتیاز از این جدال به هدف خود دست یابد.

این تیم در مهم ترین دیدار هفته بیست و نهم لیگ مقابل ماشین سازی در استادیوم آزادی به تساوی یک بر یک دست یافت، تا تکلیف قهرمان لیگ هجدهم به هفته آخر کشیده گردد. پرسپولیس در لیگ برتر سه بار مقابل پارس جم به میدان رفته که 2 بازی با رجحان پرسپولیس و یک بازی نیز با تساوی همراه شده است.

حالا قلب فوتبال ایران در جم می تپد؛ جایی که پرسپولیس تنها با یک امتیاز می تواند قهرمان گردد و شرایط این تیم به گونه ای است که در صورت عدم پیروزی سپاهان، پرسپولیس حتی با شکست مقابل پارس جنوبی نیز قهرمان می گردد.

هرچند انگیزه تیم پرسپولیس که شاید حساس ترین مسابقه خود را پیش روی دارد نسبت به تیم پارس جنوبی که انگیزه قهرمانی دارد و نه برای کسب سهمیه می جنگد و نه حتی از سقوط می ترسد خیلی بیشتر است ولی شاگردان تارتار در این مسابقه که همه نگاه ها به آن است، می خواهند خودی نشان دهند.

روزی حساس برای شهرستان جم

ورزشی نویس شهرستان جم در تبادل نظر با وبلاگ عینک آفتابی شیک بابیان اینکه فراموش نکنیم هر حریفی و مهمانی قابل احترام است و مخصوصاً اگر این مهمان پرسپولیس باشد، گفت: از تمامی مردم شریف جم و تمامی طرفداران پارس جم استدعا دارم در زمینه مهمان نوازی و احترام به حریف سرشناس و طرفدارانش سنگ تمام بگذارند.

محمد جوهری اضافه نمود: پنجشنبه روزی است که فارغ از هر نتیجه ای برای جم و مردم با فرهنگش مسابقه اخلاق و پهلوانی و فرهنگ و مهمان نوازی است و قطعاً دریافت کارنامه قبولی در این حوزه ها و با نمرات عالی قطعاً و به مراتب از نتیجه فوتبالی بهتر و والاتر است.

وی با ابراز تأسف از مسئولانی که تا توانستند، تیشه به ریشه این تیم زدند، خاطر نشان کرد: حداقل برای اینکه حداقل نمره مدیریتی دریافت کنید، سعی کنید حداقل میزبان خوب و شایسته ای برای سایر هم وطنانمان باشید.

جوهری با اشاره به اینکه اعتلای نام جم و گسترش و اشاعه فرهنگ ناب و خالصش مهم است، مطرح نمود: تنها چیزی که اهمیت دارد فقط و فقط پارس جنوبی جم است، تیمی که خسته از شلاق بی مهری بعضی مسئولان بلند پایه استانی و نفتی به ناحق متحمل سخت ترین و بیشترین جفاها شده است.

وی تأکید کرد: روز پنجشنبه باید به تمام معنی شاهد فوتبال پاک و بی حرف و حدیث از سوی تیم محبوب شهر و دیارمان باشیم.

محمد جوهری ادامه داد: یک برد دلچسب و شیرین در آخرین روز این فصل لیگ قطعاً سند شایستگی و لیاقت و جوانمردی و پاکی را به اسم جم و تیم محبوب پارس جنوبی تا ابد در سپهر فوتبالی ایران عزیز به ثبت خواهد رساند.

استادیوم جم آماده جشن قهرمانی

رئیس هیئت فوتبال جم در تبادل نظر با وبلاگ عینک آفتابی شیک گفت: استادیوم تختی جم برای برگزاری جشن احتمالی قهرمانی پرسپولیس آمادگی دارد.

محمد اسدی اضافه نمود: تعداد دوربین های تصویربرداری صدا و سیما در این بازی افزایش یافته و دوربین های امنیتی استادیوم نیز برای نظارت بیشتر راه اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: تمهیدات لازم برای افزایش باجه های بلیت فروشی، آب آشامیدنی، استقرار بوفه و راه های ورود و خروج استادیوم تختی جم اتخاد شده است.

اسدی افزود: با همکاری شهرداری جم چند پارکینگ روباز در اطراف استادیوم تختی آمده شده و شهروندان جمی در صورت ممکن با وسایل نقلیه شخصی به استادیوم مراجعه ننمایند و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.

رئیس هیئت فوتبال جم با بیان اینکه ساعت دقیق بلیط فروشی در نشست قبل از بازی تعیین می گردد، مطرح نمود: در این بازی بلیت فروشی الکترونیکی انجام نمی گردد و بلیت فروشی روز بازی و در تاریخ پنج شنبه 26 اریبهشت ماه به صورت حضوری و در باجه های استادیوم تختی جم انجام می گردد.

محمد اسدی گفت: قیمت بلیط تماشای دیدار پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران امروز اعلام می گردد.

وی افزود: بلیط دیدار پارس جم و پرسپولیس به قیمت 20 و 15 هزار تومان به فروش می رسد.

فرصت و تهدید برای جم در روز سرنوشت

خبرنگار ورزشی شهرستان جم در تبادل نظر با وبلاگ عینک آفتابی شیک با بیان اینکه پنجشنبه این هفته برای دومین بار جام به جم می آید، گفت: دو سال قبل پارس جنوبی با قهرمانی در لیگ آزادگان جام قهرمانی را به جم آورد و حالا به دلیل میزبانی از پرسپولیسِ صدرنشین در لیگ برتر، دوباره جام به جم می آید اما جام متعلق به جم نخواهد بود.

رضا رئیسی اضافه نمود: این مسابقه برای شهرستان جم هم فرصت است و هم تهدید؛ در انتها این مسابقه میلیون ها نفر از هم وطنان مان می توانند از جم و مردمانش تعریف نمایند و هم می توانند گلایه و انتقاد نمایند.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان باید از قبل بدانند که شهر کوچک جم به دلیل میزبانی از این مسابقه می تواند شرایط بحرانی را تجربه کند و باید همه مسئولان و دستگاه ها آمادگی کامل داشته باشند.

رئیسی با بیان اینکه درست است که پارس جنوبی طی دو فصل اخیر میزبان پرسپولیس و استقلال بوده، مطرح نمود: روز پنجشنبه اکثر علاقه مندان به پرسپولیس که تعدادشان در جنوب کشور کم هم نیست راهی جم می شوند و قطعاً جمعیتی خیلی بیشتر از ظرفیت استادیوم که 12 هزار نفر عنوان شده وارد شهر جم می شوند.

وی افزود: مسئولان باید تدابیری را اتخاذ نمایند تا طرفداران دو تیم در رفاه باشند و ساعت ها نشستن روی سکوهای گرم استادیوم تختی جم آنها را آزار ندهد.

این خبرنگار ورزشی با اشاره به اینکه یکی دیگر از دغدغه ها در مورد برگزاری این مسابقه، موضوع ارتباطات است، تاکید نمود: مخابرات جم با توجه به متمرکز شدن جمعیت چند ده هزار نفری در یک نقطه شهر باید تمهیداتی را اتخاذ کند تا مشکل قطع اینترنت و اختلال در شبکه های همراه اول و ایرانسل به وجود نیاید.

رضا رئیسی گفت: مهمترین موضوع برگزاری این مسابقه، نظم و امنیت است. در بازی های گذشته به نظر می رسید نیروی انتظامی و یگان ویژه به دلیل کمبود نیرو نتوانستند عملکرد خوبی در بیرون و داخل استادیوم داشته باشند و امید است در این مسابقه که جمعیتی بیشتر از ظرفیت استادیوم به جم می آیند یگان ویژه با حضور بیشتر نیروهایش نظم و امنیت را در بیرون و داخل برقرار کند.

وی یادآور شد: جم پنجشنبه میزبان یک رویداد مهم کشور است و همه باید دست در دست هم دهیم تا میزبانی شایسته باشیم و این مسابقه به جای تهدید، یک فرصت بزرگ برای معرفی جم و فرهنگ مردمانش است و باید همچون گذشته، میزبان شایسته ای باشیم.

تمهیدات ویژه برای روز پنجشنبه

فرماندار شهرستان جم در تبادل نظر با وبلاگ عینک آفتابی شیک با بیان اینکه پنجشنبه روز حساسی در شهرستان جم است، گفت: تمهیدات ویژه ای برای بازی هفته انتهای در نظر گرفته ایم.

محمد حسینی اضافه نمود: پارکینگ مناسب در شهر جم و به خصوص اطراف استادیوم برای پارک چند هزار خودرو مهیا شده است.

وی تأکید کرد: از مردم جم تقاضا داریم در روز پنجشنبه از رفتن به خیابان های منتهی به استادیوم تختی برای جلوگیری از ترافیک سنگین، خودداری نمایند.

این مقام مسئول افزود: روشنایی استادیوم تقویت شده و برای جلوگیری از اتفاقات احتمالی در اطراف استادیوم دوربین های مدار بسته نصب شده است.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم ما اسکان طرفداران پرسپولیس است، مطرح نمود: سالن های ورزشی، حسینیه، پارک و… برای استراحت و اسکان طرفداران خوب پرسپولیس آماده شده است.

حسینی گفت: سوپرمارکت ها، رستوران های موقتی، برای تأمین مواد غذایی و آب معدنی در اطراف استادیوم مستقر شده است.

وی از نصب تلویزیون بزرگ در اطراف استادیوم اطلاع داد و عنوان نمود: با توجه به ظرفیت کم استادیوم تختی پیش بینی می گردد عده ای از تماشاگران پیروز به حضور در استادیوم نشوند به همین خاطر جهت رفاه حال این عزیزان یک دستگاه تلویزیون شهری بزرگ در کنار استادیوم جهت مشاهده این دیدار تعبیه خواهد شد.

تمرینات پارس جنوبی برای دیدار با پرسپولیس در شهرستان جم برگزار می گردد و نفرات این تیم خود را برای مسابقه انتهای لیگ برتر آماده می نمایند.

پارسی ها برای این بازی نه محرومی دارند و نه بازیکن آسیب دیده ای در جمع نفرات آنها دیده می گردد و به همین خاطر امیدوارند مقابل پرسپولیس نتیجه خوبی به دست آورند و شگفتی ساز شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جدال حساس پارس جم و پرسپولیس؛ شرایط برای جشن قهرمانی مهیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال حساس پارس جم و پرسپولیس؛ شرایط برای جشن قهرمانی مهیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید