چند پیشنهاد از ایران دارم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، پائولو سرجیو شامگاه شنبه پس از پیروزی تیمش در برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری سرانجام بازی اظهار کرد: وقتی حریف به گل تساوی رسید، آنها به خوبی دفاع کردند. بعد به گونه ای بازی کردیم که بی دلیل به حریف اعتماد به نفس دادیم ولی خیلی کوشش کردیم که جریان بازی را به سود خودمان تغییر دهیم.

چند پیشنهاد از ایران دارم

وی اضافه نمود: به بازیکنان خودم تبریک می گویم که کاری کردند که ما سال آینده هم در لیگ برتر باشیم این هدف مهمی برای ما بود.

سرجیو در خصوص ادامه همکاری خود با نفت آبادان نیز گفت: اکنون صحبت کردن در این خصوص سخت است. من چند پیشنهاد دیگر در ایران دارم و باید به آنها فکر کنم ولی دوست ندارم فعلاً در خصوص آنها صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص طعنه ای که یکی از از وبلاگ عینک آفتابی شیک به وی زد که آیا از کارون خرمشهر هم پیشنهاد دارید؟ اظهار کرد: کارون خرمشهر هم یک تیم فوتبال است که به آنها احترام می گذارم.

سرجیو با تمجید از کیفیت بازی بازیکنان تیمش مطرح کرد امروز محمد غبیشاوی لیاقت بیشتری برای بازی کردن دارد. او خیلی خوب کوشش می نماید. زمانی که او وارد زمین شد بازی را برای ما عوض کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چند پیشنهاد از ایران دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند پیشنهاد از ایران دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید