پشت پرده کناره گیری سرمربی تیم جوانان ایران، پای تیم دیگری در میان است؟

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، دلالیل کناره گیری سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران از این سمت مشخص شد.

پشت پرده کناره گیری سرمربی تیم جوانان ایران، پای تیم دیگری در میان است؟

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی شیک، سیداکبر پورموسوی در حالی از سرمربیگری تیم جوانان ایران کناره گیری کرد که هیچ قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده بود. در واقع هیچ کدام از اعضای کادرفنی تیم جوانان ایران بعد از صعود این تیم به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که در مهر ماه رخ داد، قرارداد جدیدی را با فدراسیون امضا نکردند.

حقیقت ماجرا این است که فدراسیون فوتبال از روزی که پورموسوی و کادرش در تیم جوانان ایران مشغول به کار شدند حتی یک ریال پرداختی به آنها نداشته است. قرارداد آنها تا بازی های مقدماتی جام ملت ها اعتبار داشت که مهر ماه این بازی ها به سرانجام رسید و تیم ملی بدون گل خورده و 9 گل زده با اقتدار راهی مرحله نهایی بازی ها شد. پورموسوی و دستیارانش انتظار داشتند بعد از این مسابقات دستمزد و پاداش صعودشان را از فدراسیون دریافت می کردند که نه تنها این اتفاق رخ داد بلکه قرارداد جدید هم برای ادامه کار با آنها بعد از تقریباً پنج ماه امضا نشده است.

جدا از این مسائل تیم جوانان ایران در پنج ماه اخیر هیچ بازی محبت آمیز بین المللی نداشته است و مربیان این تیم ناچار بودند با تیم های لیگ یکی و لیگ رجحان برای انجام بازی محبت آمیز رایزنی داشته باشند. در واقع عدم حمایت لازم از تیم جوانان از سوی فدراسیون فوتبال یکی دیگر از دلایل کناره گیری پورموسوی از سمت سرمربیگری این تیم است.

در این میان پورموسوی مذاکراتی را نیز با باشگاه صنعت نفت آبادان داشته و احتمال اینکه او برای ادامه فصل به این تیم آبادانی برود، زیاد است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پشت پرده کناره گیری سرمربی تیم جوانان ایران، پای تیم دیگری در میان است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده کناره گیری سرمربی تیم جوانان ایران، پای تیم دیگری در میان است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید