واکنش بهنوش بختیاری به فحاشی ها علیه علی ضیا

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، پس از عذرخواهی علی ضیا از پرویز مظلومی، فحاشی ها همچنان به او ادامه دارد؛ موضوعی که باعث واکنش بهنوش بختیاری به فحاشی ها علیه علی ضیا شد

واکنش بهنوش بختیاری به فحاشی ها علیه علی ضیا

پس از انتشار کلیپ کوتاهی از علی ضیا که جنبه توهین به سرمربی استقلال داشت، این مجری تلویزیون از طریق اینستاگرام و بعد حضوری از پرویز مظلومی عذرخواهی کرد اما ناراحتی استقلالی ها که گه گاه با توهین و فحاشی به ضیا همراه است، همچنان ادامه دارد.

بهنوش بختیاری بازیگر کشورمان و از فعالان فضای مجازی در همین رابطه مطلبی را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد:

دوستان عزیز علی ضیا پسر بسیار محترم و معتقدیست، از اشتباهی که کرده پشیمونه ومعذرت خواسته، شما را به خدا این جنگ روانی و فحاشی رو تموم کنید.

آدمیزاده و هزار خطا، با احترام به همه استقلالی های عزیز خواهش من به عنوان خواهرتان، هموطنتون اینه که حرمت شکنی رو تموم کنید، ایشون به گردن ما خیلی حق دارن، زحمت زیادی برای مردمشون کشیدن و ازون انسان های بسیار مودب و جان ودلی هستن.

روی منو زمین نندازید و از صدا وسیما نیز طلب بخشش دارم برای جوانی که اگر از نزدیک بشناسیدش می بینید تا چه اندازه بی ریا و دل پاکه، همه ما اشتباه می کنیم، اینم یک کرکری فوتبالی فکر نشده و بی غرض بوده.

کاش در جریان های اختلاس ها، اسید پاشی ها، دزدی ها، فاجعه منا، کاش در کمپین های کتابخوانی ها، سرزدن به معلولان و سالمندان، انقدر یکصدا و متحد بودیم.

متشکرم از شما، ما همه هموطنیم که البته فیلم دریافت از حریم خصوصی و انتشار آن یک عادت دیرینه ما، هموطنان گل.

آقای ضیا همیشه پیروز و سلامت باشید، البته چیز عجیبی نیس، چون همه ما یه بارم که شده در تیررس این فحاشی ها قرار گرفتیم، ولی این همیشه ماییم که بدیم، چون از بد روزگار چهره مان را می شناسن. بقیه مردم گل بی عیب خدان، ازون روزی بترسید که محتاج بخشش کسی باشید و نشود که نشود ، امام علی همیشه گفت دیده را نادیده بگیرید، اگر مسلمانیم ، یاعلی...

منبع: setare.com

به "واکنش بهنوش بختیاری به فحاشی ها علیه علی ضیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش بهنوش بختیاری به فحاشی ها علیه علی ضیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید