واحدهای زلزله زده تکمیل نشده گیلان غرب دوباره آسیب دیدند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، کورش محمودیان در مصاحبه با خبرنگاران وضعیت آب شرب شهری و روستایی شهرستان گیلانغرب را بحرانی اعلام نمود و گفت: در حال حاضر آب شرب این شهرستان به دلیل زلزله ساعاتی قبل به شدت کدورت پیدا نموده است.

واحدهای زلزله زده تکمیل نشده گیلان غرب دوباره آسیب دیدند

فرماندار گیلان غرب گفت: در سطح شهرستان سه حلقه چاه داریم که احتیاج است آب شرب شهر را از آن طریق تامین کنیم، چرا که آب سراب با کمترین لرزش و زلزله کدورت پیدا می نماید و قابل شرب نیست.

وی یادآور شد: منتظریم که کدورت آب رفع گردد، البته مشروط به اینکه دیگر پس لرزه ای نداشته باشیم.

محمودیان بر لزوم رفع کردن اصولی این مشکل تاکید نمود و گفت: به این منظور احتیاج به اعتبارات تکمیلی داریم که مسئولین استان باید در این خصوص از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

فرماندار گیلان غرب در ادامه با اشاره به آسیب ضلع غربی شهرستان گیلانغرب در پی زلزله امشب یادآور شد: به دلیل نزدیک بودن به کانون زلزله و شدت زیاد آن بدون شک آسیب زیادی به این مناطق وارد شده است، اما در حال حاضر امداد و نجات برای ما در اولویت واقع شده است و در خصوص خسارت ارزیابی به عمل نیامده است.

محمودیان توضیح داد: طی هماهنگی به عمل آمده با ستاد تعیین قزوین، بنیاد مسکن و معاونت امور عمرانی استانداری کرمانشاه از فردا تیم هایی را برای ارزیابی به منطقه اعزام و میزان خسارت را بسیار هم بالاست ارزیابی می نمایند.

وی میزان خسارت به واحدهای مسکونی و دامی را بسیار بالا گفت و گفت: واحدهای آسیب دیده از زلزله سال گذشته که تکمیل نشده و سقف نخورده اند مجدد آسیب دیده اند و احتیاج به ارزیابی دارند.

فرماندار گیلان غرب یادآور شد: بسیاری از راه های این شهرستان مشکل ساز هستند و با کوچکترین پس لرزه ای ریزش کوه را به دنبال دارد که امشب نیز در روستای گلین ریزش جزئی داشتیم که رفع شد

محمودیان بیان داشت: این راهها نیز احتیاج به اعتبار دارند که به طور اساسی مشکل مسیر حاشیه کوه ها را رفع کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واحدهای زلزله زده تکمیل نشده گیلان غرب دوباره آسیب دیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای زلزله زده تکمیل نشده گیلان غرب دوباره آسیب دیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید