نفوذ گردوخاک از همسایگان غربی به کشور از فردا

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، کارشناس سازمان هواشناسی از نفوذ گردوخاک از کشور های غربی به کشورمان از اواخر فردا و روز شنبه آینده اطلاع داد و گفت: اوایل هفته آینده برای بخش هایی کشور کاهش 8 تا 10 درجه ای دمای هوای پیش بینی شده است.

نفوذ گردوخاک از همسایگان غربی به کشور از فردا

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ عینک آفتابی شیک، فریبا گودرزی در خصوص آخرین شرایط جوی کشور، اظهار کرد: امروز (پنجشنبه) برای استان های خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، ارتفاعات البرز شرقی، اردبیل و آذربایجان شرقی رگبار رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

وی اضافه نمود: فردا (آدینه) در سواحل دریای خزر، شمال استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد موقتی رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه هفته آینده نیز در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات البرز شرقی باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد موقتی پیش بینی می گردد.

گودرزی ادامه داد: از روز شنبه آینده برای شمال غرب، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی و برای روز یکشنبه هفته آینده برای بخش هایی از شرق و شمال شرق کشور کاهش محسوس دما به طور میانگین 8 تا 10 درجه را خواهیم داشت.

به گفته وی، امروز (پنجشنبه) در دامنه های جنوبی البرز و به تدریج در بخش هایی از جنوب، شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید موقتی و برای منطقه ها مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید نمود: روز آدینه (فردا) نیز در جنوب و شمال غرب و روز شنبه آینده علاوه بر این منطقه ها در بخش هایی از غرب، دامنه های جنوبی البرز، به تدریج مرکز، شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک خواهیم داشت.

گودرزی گفت: از اواخر وقت روز آدینه (فردا) و طی روز شنبه نفوذ گردوخاک از کشور های غربی به منطقه های از غرب، جنوب غرب و بخش هایی از جنوب کشورمان رخ خواهد داد.

وی بعلاوه در خصوص شرایط هوای تهران گفت: امروز آسمان تهران صاف و همراه با وزش باد خواهد بود که در بعضی ساعات وزش باد شدید خواهد شد. بیشترین دمای امروز در ایستگاه مهرآباد به 30 درجه بالای صفر می رسد و از روز شنبه هفته آینده هوای تهران تر خنک تر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نفوذ گردوخاک از همسایگان غربی به کشور از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفوذ گردوخاک از همسایگان غربی به کشور از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید