نجاری: براتچی به فینال فینالیست های جام جهانی اعزام نخواهد شد، هر 6 ماه یکبار مسابقات انتخابی تیم ملی داریم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، مدیر تیم های ملی تیراندازی با کمان گفت: براتچی به فینال فینالیست های جام جهانی رم ایتالیا اعزام نمی شود تا مصدومیتش برای مسابقات آینده تشدید نشود.

نجاری: براتچی به فینال فینالیست های جام جهانی اعزام نخواهد شد، هر 6 ماه یکبار مسابقات انتخابی تیم ملی داریم

امید نجاری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی شیک، درخصوص مصدومیت پریسا براتچی گفت: ما مسابقات جام جهانی را در مکزیک در پیش داریم، ام ار آی انجام شد و دکتر مرادی در فدراسیون پزشکی گفتند بهتر است فعلا فیزیوتراپی صورت بگیرد و کمی مراعات کند تا با خیال راحت برای مسابقات مکزیک و قهرمانی آسیا آماده شود.

وی در ادامه اضافه نمود: مسابقات ایتالیا 11 شهریور برگزار می شود و فرصت کمی تا این مسابقات باقی مانده به همین دلیل تصمیم گرفته شد که براتچی به فینال فینالیست های جام جهانی رم ایتالیا اعزام نشود.

مدیر تیم های ملی تیراندازی با کمان با اشاره به برگزاری اردوی تیم های ملی در سه رده سنی در بابلسر، گفت: اردوی بابلسر از چهارشنبه برگزار شده است و در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در ریکرو و کامپوند در حال برگزاری است. کامپوند بزرگسالان به دلیل حضور در یونیورسیاد به اردو دعوت نشده اند و از هفته آینده به اردو اضافه می شوند.

نجاری گفت: قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان در آرژانتین را پیش رو داریم و کسب سهمیه المپیک نوجوانان 2018 نیز در همین کشور برگزار می شود و باید تیم را آماده کنیم. در بخش بزرگسالان نیز مهر ماه قهرمانی جهان در مکزیک برگزار می شود و باید تیم برای حضو در این مسابقات آماده شود.

وی در خصوص برگزاری سه مرحله مسابقات قهرمانی کشور و شناسایی استعدادهای جدید در تیم ملی شرح داد: ما چند مرحله مسابقات برگزار می کنیم، یکی از آنها مسابقات قهرمانی کشور است و همچنین هر 6 ماه یکبار هم مسابقات انتخابی تیم ملی را داریم که مخصوص حضور ورزشکاران برای حضور در تیم ملی است و کسانی که به حد نصاب رکوردها برسند به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.

نجاری در پایان گفت: فعلا ترکیب اصلی برای مسابقات مکزیک انتخاب نشده است و باید نفرات در اردو حاضر باشند تا پس از آن ویزای ورزشکاران برای این مسابقات گرفته شود. بعد از مسابقات مکزیک، رقابت های قهرمانی آسیا در بنگلادش و کاپ آسیا در اصفهان را داریم که نفرات جدید در آن به تیم ملی اضافه می شوند.

منبع: تسنیم

به "نجاری: براتچی به فینال فینالیست های جام جهانی اعزام نخواهد شد، هر 6 ماه یکبار مسابقات انتخابی تیم ملی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاری: براتچی به فینال فینالیست های جام جهانی اعزام نخواهد شد، هر 6 ماه یکبار مسابقات انتخابی تیم ملی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید