نجات 30 نفر از آتش سوزی ساختمان پزشکان در بلوار آفریقا

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، حادثه آتش سوزی یک ساختمان پزشکان در حوالی چهارراه دنیا کودک تهران 30 نجات یافته داشت.

نجات 30 نفر از آتش سوزی ساختمان پزشکان در بلوار آفریقا

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: ساعت 16:08 امروز این حادثه در بلوار آفریقا نرسیده به چهارراه دنیا کودک به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی اضافه کرد: در طبقه چهارم یک ساختمان هفت طبقه پزشکی آتش از قسمت کولر گازی یکی از اتاق های این مجموعه پزشکی سرایت نموده بود و دود بسیار غلیظی این ساختمان را فرا گرفته بود.

وی ادامه داد: گروهی از آتش نشانان وارد عملیات مهار آتش و گروهی نیز با تجهیزات لازم وارد عملیات نجات افراد شدند.

نجات 30 نفر از آتش سوزی ساختمان پزشکان در بلوار آفریقای تهران

به گفته ملکی، آتش نشانان پنج نفر از افرادی که در محل حادثه حضور داشتند را نجات دادند و بعلاوه حدود 25 نفر نیز از داخل ساختمان به سلامت خارج شدند.

وی گفت: این حادثه مورد مصدومی نداشته و دلیل این حادثه در دست آنالیز است.

به گزارش ایرنا، ظهر امروز بعلاوه حادثه انفجار و آتش سوزی یک باب مغازه تعویض روغنی در قیطریه تهران منجر به مصدومیت چهار نفر شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 13:47 امروز حادثه انفجار در بلوار صبا قیطریه به سامانه 125 اعلام و در مدت زمان چهار دقیقه ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی اضافه کرد: در یک محوطه ای چهار باب مغازه شامل سه باب مغازه تعویض روغنی و یک مغازه رینگ و لاستیک در کنار هم قرار داشت که در یکی از مغازه های تعویض روغنی انفجار روی داد.

وی با بیان اینکه شدت انفجار منجر تخریب این مغازه و بعلاوه مغازه کناری شد، اضافه کرد: در پی وقوع انفجار در این مغازه منجر به زبانه کشیدن شعله های آتش نیز شده بود که آتش نشانان نسبت به خاموش اطفاء حریق اقدام کردند.

منبع: فرارو

به "نجات 30 نفر از آتش سوزی ساختمان پزشکان در بلوار آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات 30 نفر از آتش سوزی ساختمان پزشکان در بلوار آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید