مگنت، نسل تازه پلتفرم محتوایی خبرنگاران

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، مگنت، پلتفرم آنالیز و انتخاب کالا در گروه خبرنگاران، فعالیت عمومی خود را به طور رسمی شروع نموده است و هم اکنون تمامی کاربران می توانند به وسیله اپلیکیشن خبرنگاران به آن دسترسی داشته باشند. این پلتفرم، فضایی را برای کاربران این فروشگاه اینترنتی فراهم می نماید تا با به اشتراک گذاشتن تجربیات مرتبط با انتخاب و خرید کالاهای مختلف، با یکدیگر تعامل داشته باشند، از هم ایده بگیرند و خرید آگاهانه تری را تجربه نمایند.

مگنت، نسل تازه پلتفرم محتوایی خبرنگاران

محتوا بخشی از هویت ذاتی وبلاگ عینک آفتابی شیکست و این مجموعه از روز اول شکل گیری، همواره با انواع فرم های محتوایی در مدیوم های مختلف، کاربرانش را به سمت انتخاب درست راهنمایی نموده است. پلتفرم مگنت هم در ادامه همین رویکرد متولد شده است.

از همان آغاز به کار وبلاگ عینک آفتابی شیک، نقدوآنالیز های تخصصی و آنالیز های ویدیویی این فروشگاه مورد استقبال کاربران نهاده شد؛ انتخاب شعار آنالیز، انتخاب و خرید آنلاین در ابتدای راه، اهمیت بالای این موضوع را نشان می داد. سپس رسانه وبلاگ عینک آفتابی شیک مگ به عنوان بازوی بازاریابی محتوایی وبلاگ عینک آفتابی شیک معرفی گردید و با انتشار مقالات و ویدیوهای تخصصی کارشناسان حوزه های مختلف، اطلاعات بی طرفانه و دقیقی در رابطه با کالاهای مختلف در اختیار کاربران قرار داد. وبلاگ عینک آفتابی شیک بعلاوه بخش نقد و نظرات کاربران در صفحه محصولات را توسعه داد تا کاربران بتوانند نظرات و تجربیات شخصی شان را در رابطه با کالایی که خریده اند در صفحه اختصاصی همان کالا با یکدیگر به اشتراک بگذارند؛ این بخش هم اکنون یکی از پرطرفدارترین قابلیت های وبلاگ عینک آفتابی شیک محسوب می گردد و خریداران قبل از خرید هر کالایی، بخشی از زمان خود را صرف مطالعه این نظرات و تجربیات می نمایند.

در راستای همین فعالیت ها، گروه وبلاگ عینک آفتابی شیک از پلتفرم نو خود به نام مگنت رونمایی نموده است؛ پلتفرمی که می تواند نسل بعدی فعالیت های محتوایی وبلاگ عینک آفتابی شیک باشد؛ پلتفرمی که کاربران می توانند نظرات و تجربیات خود را در رابطه با انتخاب و خرید کالاهای مختلف بصورت مستقیم و بدون واسطه در صفحه اختصاصی خود با دوستان و سایر کاربران وبلاگ عینک آفتابی شیک به اشتراک بگذارند و از تجربیات دیگران هم استفاده نموده و ایده بگیرند. بعلاوه این فضا بستر مناسبی است برای تولیدنمایندگان محتوا و کارشناسان حرفه ای تا نقدها و آنالیز های تخصصی خود در رابطه با کالاهای مختلف را منتشر نموده و در اختیار کاربران میلیونی وبلاگ عینک آفتابی شیک قرار دهند.

هم اکنون تمامی کاربران وبلاگ عینک آفتابی شیک به پلتفرم مگنت دسترسی دارند و کافی است اپلیکیشن وبلاگ عینک آفتابی شیک را به نوترین نسخه ارتقا دهند و با حساب کاربری وبلاگ عینک آفتابی شیک، پروفایل شخصی مگنت خود را بسازند و با دیگر کاربران ارتباطی مبتنی بر کالا برقرار نمایند. مگنت فقط برای کاربران وبلاگ عینک آفتابی شیک قابل استفاده بوده و به آن ها یاری می نماید تا خریدی آگاهانه تر از همواره داشته باشند.

به وسیله لینک زیر می توانید اطلاعات کامل تری در رابطه با پلتفرم مگنت به دست آورید:

منبع: دیجیکالا مگ

به "مگنت، نسل تازه پلتفرم محتوایی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مگنت، نسل تازه پلتفرم محتوایی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید