مغولستان به وقت سرما اما زیبا!، تصاویر

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، مغولستان تنها با روسیه و چین مرز دارد و با وجودی که نوزدهمین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت است اما کم تراکم ترین کشور مستقل جهان از نظر جمعیت به شمار می آید.

مغولستان به وقت سرما اما زیبا!، تصاویر

به گزارشتوریسم آنلاینمغولستان هم چنین پس از قزاقستان دومین کشور بزرگ محصور در خشکی در جهان است.البته قزاقستان به دریای خزر راه دارد اما به آب های آزاد راه ندارد و مغولستان از این بابت بزرگترین کشوری است که به آب های آزاد راه ندارد.

مغولستان در شمال آسیای میانه واقع شده است و مناطق مغول نشین از سوی شمال با سیبری و از جنوب با چین محصور شده اند. پایتخت آن اولان باتور است.

راه آهن سیبری از خاک مغولستان نیز می گذرد و سامانه قطار برای جابجایی کالا و مسافران کاربرد دارد. همچنین در مغولستان پروازهای هوایی هم انجام می شود و بیشتر فرودگاه های این کشور تنها پروازهای داخلی انجام می دهند.

تنها فرودگاه بین المللی در کشور مغولستان فرودگاه بین المللی چنگیزخان است که در اولان باتور واقع شده است و پروازهایی از آن فرودگاه به کره جنوبی، چین ژاپن، روسیه و آلمان و قرقیزستان و ترکیه انجام می شود.

مغولستان طبیعت بکرو دست نخورده ای دارد. زمستان این کشور هرچند خیلی سرد اما برای توریست های ماجراجو فرصت مناسبی است تا خود را مهمان زیبایی های طبیعی یک کشور ویژه و با طبیعتی خاص کنند.

منبع: توریسم آنلاین

به "مغولستان به وقت سرما اما زیبا!، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مغولستان به وقت سرما اما زیبا!، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید