مشابه بشار رسن در پرسپولیس هست، خرید مهاجم احتیاج مبرم است

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، حمید درخشان در مصاحبه با خبرنگاران، در مورد عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس در پنجره جابجایی تابستانی گفت: جذب کنعانی زادگان، وحید امیری و فرشاد احمدزاده قطعاً به پرسپولیس یاری می نماید. آنها می توانند به کادرفنی قدرت فکر کردن بدهند تا سرمربی تیم روی هر تاکتیکی که دوست دارد تمرکز داشته باشد. مدیریت پرسپولیس پس از رفتن برانکو ایوانکوویچ بنا به هر دلیلی کوشش کرد تا آرامش را به تیم برگرداند. به نظرم پرسپولیس بازیکنان خوبی گرفته است. این تیم کامل ترین تیمی است که می تواند به خواسته های طرفداران پاسخ دهد و آنها را به رویایشان برساند.

مشابه بشار رسن در پرسپولیس هست، خرید مهاجم احتیاج مبرم است

سرمربی پیشین پرسپولیس راجع به بلاتکلیفی وضعیت بشار رسن اضافه کرد: درباره این بازیکن باید به دو نکته توجه کرد. اینکه هرچه زودتر تکلیف او روشن گردد تا هم خودش و هم باشگاه از این ابهام خارج گردد. از طرفی فکر نمی کنم پرسپولیس در حال حاضر احتیاجی به هافبک داشته باشد. بشار بازیکن خوبی است اما ضرورتی بر حفظ او نیست. بازیکنانی که مشابه او می توانند در پرسپولیس عمل نمایند وجود دارند. البته تمام این نکات را باید گابریل کالدرون در نظر گرفته و تصمیم نهایی را بگیرد.

وی اضافه کرد: هافبک های پرسپولیس بسیار زیاد هستند. همین حالا هم من فکر می کنم به چهار هافبک فعلی پرسپولیس بازی نرسد. چون ترافیک شدیدی در خط میانی وجود دارد.

درخشان در انتها از احتیاج مبرم این تیم به جذب مهاجم سخن گفت و گفت: پرسپولیس باید مهاجم بگیرد. تیمی که بازی های بسیار فشرده ای پیش رو دارد و ضروری است تا بتواند خط حمله ای را داشته باشد که گلزنی نموده و به پیروزی برسد. خط حمله پرسپولیس نقطه ضعف این تیم است چون بازیکن ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مشابه بشار رسن در پرسپولیس هست، خرید مهاجم احتیاج مبرم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشابه بشار رسن در پرسپولیس هست، خرید مهاجم احتیاج مبرم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید