علی دشتی: می خواهم حداقل 10 گل برای استقلال بزنم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، امروز استقلال رسماً پنج بازیکن جدیدش را برای فصل آینده معرفی کرد که علی دشتی وینگر تکنیکی تیم سایپا یکی از این 5 بازیکن بود. دشتی در اولین اظهار نظرش بعد از معرفی بعنوان بازیکن جدید آبی پوشان گفت: از چند تیم پیشنهاد داشتم اما بعد از آنالیز این پیشنهادات و مشورت با دوستانم در نهایت استقلال را برای بازی انتخاب کردم.

علی دشتی: می خواهم حداقل 10 گل برای استقلال بزنم

وی تاکید نمود: در بین این دوستانم فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری که همبازیان سابقم بودند و الان در استقلال هستند هم حضور داشتند.

* استراماچونی مرا تایید کرد

دشتی با تاکید بر اینکه استراماچونی وی را تایید نموده است، بیان داشت: چندی پیش مذاکراتم را با باشگاه استقلال شروع کردم اما هیچ چیز قطعی نبود چون تیم سرمربی نداشت.

بعد از آنکه حضور آقای استراماچونی در استقلال قطعی شد، فیلم های بازی و اطلاعات مرا به ایشان دادند و سرمربی هم مرا تایید کرد. بعد از آن بحث حضورم در استقلال جدی شد تا اینکه امروز قرارداد رسمی به امضا رسید و توسط باشگاه اعلام شد.

* به استقلال نیامدم که زود بروم

وینگر جدید آبی پوشان توضیح داد: به استقلال نیامده ام که زود از این تیم بروم. آمده ام که اینجا مفید و ماندگار شوم.

می دانم فضای کار کردن در استقلال و پرسپولیس با همه تیم ها متفاوت است. می دانم اینجا باید بر حاشیه ها غلبه کرد تا ماندگار شد. به استقلال آمده ام تا در این تیم مفید باشم، روز به روز بهتر شوم و باعث خوشحالی طرفداران شوم.

* اولین تجربه با مربی خارجی

دشتی گفت: تاکنون در فوتبالم با هیچ مربی خارجی کار نکردم و استراماچونی نخستین مربی خارجی من خواهد بود.

تنها چیزی که می دانم و آن را برای خودم جا انداختم این است که به فرامین تاکتیکی سرمربی گوش داده و خودم را با سیستم فکری او تطبیق دهم. اگر غیر از این باشد برای تیمم مفید نخواهم بود.

* به خاطر یک گل استقلالی نشدم

گلزن فصل گذشته سایپا به استقلال گفت: فصل گذشته گل قشنگی به استقلال زدم که خیلی ها فکر می نمایند به خاطر آن گل، مرا پسندیدند ولی این طور نیست و هیچ تیمی به خاطر یک گل و حتی یک بازی دست روی یک بازیکن نمی گذارد. حتماً استقلالی ها بازیهای کل فصل مرا دیدند و به طور کلی بازیهای مرا پسندیده اند.

* با حسین حسینی کری نداریم

دشتی که سابقه زدن دو گل به سید حسین حسینی دارد در این خصوص گفت: هیچ کری با سید حسین نداریم و خیلی خوشحالم که سال جاری با او هم تیمی هستم و در کنار حسینی برای موفقیت و اعتلای استقلال کوشش می کنیم.

* وینگر و دفاع

خرید جدید آبی پوشان گفت: فصل گذشته یک نیم فصل کامل دفاع راست بازی کردم و یک نیم فصل کامل هم وینگر راست. هرچند پست اصلی من وینگر است، اما برای بازی کردن در دفاع هم هیچ مسئله ای ندارم. هرکجا که صلاح باشد و در هر پستی که سرمربی تشخیص دهد، بازی می کنم و برایم تفاوت ندارد.

* برای استقلال 10 گل می زنم

وی در سرانجام بیان داشت: در فصل های گذشته گل های قشنگی زدم و برای زدن گل های قشنگ تر با پیراهن استقلال برنامه دارم. فصل گذشته کلاً 4 گل برای سایپا زدم و اگر خدا بخواهد کوشش می کنم در فصل جدید 10 گل برای استقلال بزنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "علی دشتی: می خواهم حداقل 10 گل برای استقلال بزنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی دشتی: می خواهم حداقل 10 گل برای استقلال بزنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید