مربی استقلال در نشست خبری: با قهرمانی در سه جام دل طرفداران را شاد می کنقم خبرنگاران

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از بازی با پیکان شرکت نکرد و فرشاد ماجدی به جای او جوابگوی سوالات خبرنگاران بود.

مربی استقلال در نشست خبری: با قهرمانی در سه جام دل طرفداران را شاد می کنقم خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ عینک آفتابی شیک، فرشاد ماجدی گفت: تمرینات تیم استقلال از دوم فروردین ماه شروع شد، البته چند بازیکن ما به دلیل ابتلا به کرونا در تمرینات ما شرکت نکردند ولی با استفاده از بازیکنان آموزشگاه خودمان را برای بازی فردا آماده کردیم.

فرشاد ماجدی در مورد غیبت چند بازیکن در مسابقه فردا گفت: ما با استفاده از بازیکنان آموزشگاه خلا بازیکنان دیگر را پر کردیم. خوشبختانه تمام بازیکنان سلامتی خود را به دست آوردند و مسئله ای وجود ندارد.

مربی استقلال در مورد غایبان این تیم گفت:آقای غلامپور و بابک مرادی و مدیر رسانه ای ما فعلا درگیر این بیماری هستند.

ماجدی در مورد لغو بازی با نفت و بازی های آسیایی ادامه داد: مجیدی تدابیر لازم را برای بازی های آسیایی اندیشیده است و ما بعد از این بازی آماده این بازی ها می شویم.

ماجدی در مورد ساعت عجیب بازی های لیگ قهرمانان گفت: به هر حال شرایط این است و باید همه کار کنیم تا به بهترین شکل برای حضور در این بازی ها آماده شویم. همه باید روی این مساله تمرکز داشته باشیم.

مربی تیم استقلال در مورد ملاقات فردای تیمش با پیکان گفت: ما با تفکرات آقای تارتار آشنا هستیم، پیکان تیمی جوان است و با انگیزه مضاعف مقابل ما حضور پیدا می نماید. آنها خوب پرس می نمایند ولی ما تمرینات را بر اساس نقاط و ضعف و قوت آنها چیده ایم. امیدوارم سال جاری در نهایت با قهرمانی در 3 جام دل هوادارانمان را به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مربی استقلال در نشست خبری: با قهرمانی در سه جام دل طرفداران را شاد می کنقم خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی استقلال در نشست خبری: با قهرمانی در سه جام دل طرفداران را شاد می کنقم خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید