محمدی: مصدومیت سختی را پشت سر گذاشتم، همه مدعیان امتیاز از دست داده اند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، هادی محمدی مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت که مصدومیت سختی را پشت سر گذاشته است و به زودی به میادین فوتبال باز می شود.

محمدی: مصدومیت سختی را پشت سر گذاشتم، همه مدعیان امتیاز از دست داده اند

هادی محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی شیک، درباره مصدومیت خود و غیبتش در چند بازی اخیر تراکتور گفت: مصدومیت برای هر فوتبالیستی سخت است، حتی اگر طولانی مدت هم نباشد. من در این چند هفته مصدومیت سختی را پشت سر گذاشتم و خدا را شکر می کنم که با کوشش کادر پزشکی شرایطم بهتر شد.

وی در ادامه اضافه نمود: خوشبختانه مراحل درمانی را به خوبی پشت سر گذاشته ام. البته در بازی با پرسپولیس حضور ندارم، ولی امیدوارم برای بازی بعدی به شرایط خوبی برسم. در این زمینه تابع تصمیم پزشکان هستم، ولی بی صبرانه منتظرم تا دوباره برای تراکتور به میدان بروم.

مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز در خصوص بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: پرسپولیس جزو تیم های خوب و باکیفیت لیگ برتر است و سال جاری هم جزو مدعیان قهرمانی محسوب می گردد، ولی ما هم تراکتور هستیم و قطعاً حریفی سرسخت برای پرسپولیس خواهیم بود. بازیکنان هم انگیزه زیادی برای این بازی دارند و امیدوارم با یک نمایش خوب سه امتیاز این بازی خانگی را بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ عینک آفتابی شیک بخوانید. (کلیک کنید)

محمدی راجع به نوسان تیم تراکتور در نتیجه گیری و اینکه آیا آنها می توانند سال جاری قهرمانی در لیگ برتر را تجربه نمایند، توضیح داد: در لیگ سال جاری فاصله امتیازها خیلی نزدیک است و با اینکه دو هفته به انتها نیم فصل اول باقی مانده، ولی هیچ تیمی خودش را جدا نکرده است. سال جاری همه مدعیان در بازی های مختلف امتیاز از دست داده اند و الان هم تراکتور فقط چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. ما در همین بازی با آلومینیوم باید با اختلاف چند گل برنده می شدیم و اگر بدشانس نبودیم در فاصله یک امتیازی صدرنشین بودیم.

وی در انتها گفت: تراکتور قطعاً جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و کوشش می کنیم تا این عنوان را به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمدی: مصدومیت سختی را پشت سر گذاشتم، همه مدعیان امتیاز از دست داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: مصدومیت سختی را پشت سر گذاشتم، همه مدعیان امتیاز از دست داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید