قلعه نویی: ای کاش داور پنالتی را می گرفت تا تمرکز ما گرفته نشود، امیدوارم باشگاه استقلال درباره رفتار بازیکنانش هم بیانیه بدهد!

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان به اتفاقات ملاقات تیمش مقابل استقلال از جمله خطای پنالتی زردپوشان و شادی گل آبی پوشان واکنش نشان داد.

قلعه نویی: ای کاش داور پنالتی را می گرفت تا تمرکز ما گرفته نشود، امیدوارم باشگاه استقلال درباره رفتار بازیکنانش هم بیانیه بدهد!

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی شیک از اصفهان، امیر قلعه نویی پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: از هواداران مان تشکر می کنم، چون امروز رفتار زیبایی داشتند، رفتاری در شأن و شخصیت باشگاه سپاهان. به فوتبال ایران هم تبریک می گویم که یکی از روزهای خوب لیگ بود و در ادوار لیگ جزو بازی های خوب به شمار می آید.

وی در ادامه افزود: استقلال تیم قدرتمندی بود و به لحاظ آماری بهتری از ما بودند و باید این مسئله را قبول کنیم. هم ما و هم آنها می توانستیم برنده باشند. روی گل اول استقلال مدافع ما می توانست توپ را دفع کند، اما گل خوردیم. خیلی خوشحالم که تیمی درست کردیم که در بدترین شرایط می توانیم به بازی برگردیم. بعد از اینکه بازی 2 بر یک شد، موقعیت هایی داشتیم که یکی از آنها تبدیل به گل شد. زمانی که استقلال جلو می افتد، تعداد گل هایش را بیشتر می نماید، اما پس از گل دوم استقلال توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. این نکته امیدوارنماینده ای است، اما از نظر آماری آنها بهتر بودند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین خاطر نشان کرد: متأسفانه در هر بازی مصدوم می دهیم. کومان که مصدوم شده است و امروز هم محمدرضا حسینی مصدوم شد. نمی دانم چه چیزی بگویم. این زمین برای ما سم است. بنده خدا سیاوش یزدانی از استقلال نیز مصدوم شد. یکسری اتفاقات نیز در جریان بازی رخ داد که خوب نبود و امیدوارم دیگر اتفاق نیفتد. در مجموع بازی خوبی بود.

قلعه نویی در واکنش به این سؤال که چرا پس از صحنه مشکوک پنالتی برای استقلال، تمرکز تیمش گرفته شد، گفت: این مسئله را قبول دارم. ای کاش داور پنالتی را می گرفت تا تمرکز ما گرفته نگردد. شاید اشتباه می کنم، اما یک پنالتی ما نیز داخل محوطه جریمه استقلال گرفته نشد. به هوادار فوتبال، استقلال و سپاهان تبریک می گویم، چون همه از دیدن بازی امروز لذت بردند. مشکل امروز فقط زمین بازی بود.

وی در رابطه با عملکرد محمدحسین زاهدی فرد، داور بازی و بیانیه های باشگاه استقلال اعلام نمود: ما نمی خواهیم وارد این بازی ها شویم، چون کار خوبی نبود که قبل از بازی آغاز کردند. ببینید وقتی استقلال گل زد، به خصوص بعد گل دوم، بعضی از بازیکنان استقلال چه رفتاری کردند و امید نورافکن چه رفتاری کرد.

استقلالی ها در رابطه با رفتارشان نیز بیانیه بدهند.، سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این جمله ادامه داد: بعضی بازیکنان استقلال و بعضی نیمکت نشینان این تیم حرکات خوبی انجام ندادند، هر چند بعد از بازی عذرخواهی کردند. ما چه زمانی که گل زدیم و چه زمانی که عقب بودیم، رفتار حرفه ای داشتیم، اما رفتار دو سه بازیکن آنها خوب نبود. امیدوارم باشگاه استقلال که از گذشته از نظر فرهنگ زبانزد بوده است، در این رابطه بیانیه بدهد.

قلعه نویی در خصوص اینکه تیمش بازی های بیرون از خانه سختی دارد، اعلام نمود: تیمی که می خواهد قهرمان گردد، باید در هر بازی به فکر پیروزی باشد. ما در نیم فصل دوم، 9 بازی داخل خانه داریم.

وی افزود: به تیمم افتخار می کنم که در شرایطی که دو گل خورد و عقب افتاد، توانست به بازی بازگردد. وقتی بازی با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال بود، دو سه موقعیت داشتیم که یکی از آنها را سیدحسین حسینی به خوبی گرفت. به امید نورافکن و بازیکنانم تبریک می گویم که به سمت هواداران استقلال رفتند. نورافکن از هواداران استقلال عذرخواهی کرد، اما چند بازیکن استقلال و بعضی ها روی نیمکت آنها کار خیلی بدی کردند. سال گذشته نیز این کار را نموده بودند که در حال نهادینه شدن در استقلال است. امیدوارم حرکات نیمکت نشینان خود را دیده باشند و آن را نشان بدهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال یادآور شد: به استقلال و استراماچونی به خاطر فوتبالی که بازی می نمایند، تبریک می گویم. به تیم خودم هر تبریک می گویم که می تواند جلوی هر تیمی قدرت تاکتیکی اش را دیکته کند. اگر بازی امروز دو سه دقیقه دیگر ادامه داشت، می توانستیم گل سوم را بزنیم!

قلعه نویی با اشاره به شرایط استقلال گفت: در خصوص استقلال صحبت نمی کنم، اما درباره بازی امروز باید بگویم که استقلال از نظر آماری بهتر از ما بود.

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، سیامک قلیچ خانی، مدیر رسانه ای تیم سپاهان نیز در رابطه با بیانیه های باشگاه استقلال گفت: نمی خواستیم قبل از بازی بیانیه بدهیم و به دنبال آن بودیم که همه چیز داخل زمین اتفاق بیفتد. ای کاش پنالتی را می گرفتند تا این همه مشکل بعد از آن برای سپاهان رخ نمی داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "قلعه نویی: ای کاش داور پنالتی را می گرفت تا تمرکز ما گرفته نشود، امیدوارم باشگاه استقلال درباره رفتار بازیکنانش هم بیانیه بدهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: ای کاش داور پنالتی را می گرفت تا تمرکز ما گرفته نشود، امیدوارم باشگاه استقلال درباره رفتار بازیکنانش هم بیانیه بدهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید