صرفه جویی ارزی با فراوری دستگاه های الکترونیکی مورد احتیاج صنعت برق

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، گروهی از پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف پیروز به ساخت و توزیع دستگاه هایی شدند که با وجود تحریم ها، نقش اساسی در صنعت برق و حیات آن ایفا می نمایند.

صرفه جویی ارزی با فراوری دستگاه های الکترونیکی مورد احتیاج صنعت برق

این دستگاه ها حدود دو سال است که در صنعت مورد استفاده قرار گرفته و یک میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور ایجاد نموده است.

امیرحسین استوار، بنیان گذار و مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان فراوری دستگاه های الکترونیکی مورد احتیاج برای صنعت برق را به عنوان هدف اصلی این شرکت معرفی کرد.

وی گفت: شرکت ما در فراوری دو دستگاه در داخل کشور بی رقیب است. یکی دستگاه پایانه راه دور (RTU) که در اتوماسیون صنعت برق و در پست های انتقال و فوق توزیع کاربرد دارد و دیگری دستگاه TPS که وظیفه لینک ارتباطی بین پست ها برای حفاظت از آنها را برعهده دارد.

به گفته او، به علت تحریم ها، واردات این دستگاه ها به سختی انجام می گردد. بنابراین فراوری این دستگاه ها، خدمات پشتیبانی و تعمیر آنها برای صنعت برق کشور حائز اهمیت است.

استوار اظهار داشت: وزارت نیرو، شرکت های برق منطقه ای و بعلاوه شرکت های خصوصی پست برق ساز از جمله مراکزی هستند که از خدمات ما استفاده می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "صرفه جویی ارزی با فراوری دستگاه های الکترونیکی مورد احتیاج صنعت برق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صرفه جویی ارزی با فراوری دستگاه های الکترونیکی مورد احتیاج صنعت برق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید