رقم درخواستی لوسیانو پریرا از استقلال معین شد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، خبرنگاران: فرهاد مجیدی برای تقویت خط حمله اش دست روی لوسیانو پریرا مهاجم 38 ساله ولی گلزن باشگاه فولاد گذاشته است. لوسیانو که به واسطه سال ها حضور در فوتبال ایران به خوبی با جو فوتبال باشگاهی در ایران آشناست یکی از گزینه های غیره منتظره استقلال بود؛ آن قدر غیره منتظره که ابتدا طرفداران استقلال تصور می کردند این مورد شایعه ای بیش نیست.

رقم درخواستی لوسیانو پریرا از استقلال معین شد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، صحبت های فرهاد مجیدی، اما نشان داد حضور پریرا در لیست خرید استقلال نه تنها شایعه نیست بلکه یکی از گزینه های جدی خرید هم محسوب می گردد. پریرا هم صحبت نموده و ازاین گفته که از پیشنهاد استقلال به خودش افتخار می نماید.

حال که به نظر می رسد دو طرف مسئله ای برای عقد قرارداد با یکدیگر می ماند مساله اقتصادی این مذاکره را تحت تاثیر قرار داده است. اگرچه ابتدا اسم شده بود پریرا رقم بالایی برای حضور در استقلال خواسته، ولی حالا معین شده است که رقم درخواستی او تفاوت زیادی با سقف قرارداد استقلالی ها ندارد. آنطور که مقدار نوشته پریرا برای بازی در استقلال 200 تا 250 هزاردلار طلب نموده است. استقلالی ها با آپشن در این فصل به بازیکنانشان تا 7 میلیاردتومان پول می دهند و بعید است درخواست پریرا مسئله ای برای استقلال داشته باشد.

البته او یک شرط دیگر هم برای استقلال گذاشته و خواسته خانواده اش در تهران کنارش باشند. موردی که با موافقت استقلالی ها روبرو شده تا احتمالا به زودی قرارداد این مهاجم برزیلی با استقلال منعقد گردد.

منبع: فرارو

به "رقم درخواستی لوسیانو پریرا از استقلال معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقم درخواستی لوسیانو پریرا از استقلال معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید