رشد سریع صنعت گردشگری حلال

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، صنعت گردشگری حلال با پیشرفتی سریع، نظر متخصصان این صنعت را به خود جذب نموده است. در این میان کشور ترکیه، جایگاه ویژه ای در این نوع گردشگری برای خود دست و پا نموده است.

رشد سریع صنعت گردشگری حلال

طبق گزارش 2019/2018 دولت اقتصاد دنیای اسلامی، اقامتگاه های مخصوص مسلمانان در ترکیه، یک مورد قوی برای مطالعه تقاضای بالا و پتانسیل عایدیزایی اقامتگاه های ساحلی حلال هستند.

عایدی سالیانه اقامتگاه های ساحلی حلال ترکیه در سال 2018 به وسیله سایت HalalBooking.com، حدود 184 میلیون دلار تخمین زده شده است. گزارش ها نشان می دهند که 80 تا 90 درصد عایدی 14 میلیون دلاری حلال بوکینگ.کام در سال 2017 از رزرو اقامتگاه های ساحلی بوده است.

اوفک سکچین (Ufuk Seçgin)، افسر ارشد بازاریابی حلال بوکینگ، گفت:

صنعت گردشگری حلال در خصوص پیشنهاد انتخاب های مختلف به مشتریانمان است؛ بنابراین آن ها می توانند احتیاجمندی هایی در سفر که برای خود و خانواده شان، مهم است را انتخاب نمایند. ما راهی در اختیار مشتریان مان می گذاریم تا اطلاعاتی که احتیاج دارند را به آسانی پیدا نمایند.

سایت HalalBooking.com، حدود 300 هزار مشتری از 75 کشور دارد و مکان های اقامتی گردشگری حلال در سراسر دنیا را در اختیار آن ها می گذارد. بزرگ ترین بازار خارجی آن، بازارهای اروپایی مانند انگلستان و آلمان هستند. این سایت به مشتریانش اجازه می دهد تا مکان های اقامتی نظیر ویلا و هتل را با فیلترهای گردشگری حلال مانند دسترسی به غذای حلال، منطقه ها بدون الکل، امکانات اختصاصی زنان مانند اسپاها و استخرها و تفریح های خانوادگی، فیلتر نمایند.

این سایت بعلاوه دارای امکانات منحصربه فردی چون هزینه دقیق برای کل خانواده برای فراهم کردن قیمت های دقیق و گزینه های مناسب اتاق ها برای گروه های خانوادگی بزرگ تر است. کشور ترکیه یک بازار پیشرو در صنعت گردشگری حلال و بخصوص اقامتگاه های ساحلی حلال است.

اوفک سکچین (Ufuk Seçgin)، افسر ارشد بازاریابی حلال بوکینگ در گزارش 2019/2018 دولت اقتصاد دنیای اسلامی گفت:

ما به موفقیت شگفتی در صنعت گردشگری حلال و بخصوص اقامتگاه های ساحلی حلال ترکیه دست پیدا نموده ایم. در طول پنج سال گذشته، ظرفیت مهمان پذیری، حدود 450 درصد افزایش داشته است.

ترکیه بعلاوه خانه هتل بوف اولوداگ (Bof Hotel Uludag)، اولین هتل اسکی حلال در دنیا در اقامتگاه اسکی مشهور کشور است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com

به "رشد سریع صنعت گردشگری حلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد سریع صنعت گردشگری حلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید