ربیعی: یکی از ضعیف ترین بازی های فصل مان را مقابل طرفدار انجام دادیم، تبعات ملاقات با نفت را امروز دیدیم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان به این نکته اذعان کرد که تیمش یکی از ضعیف ترین بازی های فصل خود را امروز مقابل طرفدار انجام داده است.

ربیعی: یکی از ضعیف ترین بازی های فصل مان را مقابل طرفدار انجام دادیم، تبعات ملاقات با نفت را امروز دیدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی شیک، محمد ربیعی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل طرفدار ضمن بیان این مطلب گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. به نظر من یکی از ضعیف ترین بازی های فصل مان را انجام دادیم و اگر بخواهم منطقی به موضوع نگاه کنم علت آن خستگی تیم ما بود.

وی در ادامه اضافه نمود: به علت اینکه مقابل نفت مسجدسلیمان 10 نفره بازی نموده بودیم تیم امروز از لحاظ جسمی خسته بود، هر چند که از لحاظ فنی می توانستیم خیلی بهتر باشیم. با اینکه روی ضربات ایستگاهی حریف برنامه داشتیم و روی آن خیلی تأکید نموده بودیم، نتوانستیم خوب عمل کنیم و از همین موضوع گل خوردیم. با این وجود تیم برتر میدان بودیم و می توانستیم به گل های بیشتری برسیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در سرانجام توضیح داد: با این وجود به بچه ها خسته نباشید می گویم، چون آنها را درک می کنم و می دانم هفته گذشته 95 دقیقه 10 نفره بازی کردند و الان بازی کردن چقدر سخت است. ما هفته گذشته رشادت به خرج دادیم و یک امتیاز از نفت گرفتیم و تبعاتش را در بازی امروز دیدیم. امیدوارم در این فرایند فشرده مسابقات که تیم ها هر چهار روز یک بار بازی می نمایند بتوانیم شرایط مان را حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ربیعی: یکی از ضعیف ترین بازی های فصل مان را مقابل طرفدار انجام دادیم، تبعات ملاقات با نفت را امروز دیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: یکی از ضعیف ترین بازی های فصل مان را مقابل طرفدار انجام دادیم، تبعات ملاقات با نفت را امروز دیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید