خبرنگاران فروش حضوری بلیت در پایانه های مسافری خراسان جنوبی ممنوع می شود

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، بیرجند - خبرنگاران - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه امسال فروش حضوری بلیت در پایانه های مسافربری استان به ویژه بیرجند به صورت آزمایشی ممنوع می شود.

خبرنگاران فروش حضوری بلیت در پایانه های مسافری خراسان جنوبی ممنوع می شود

مهدی گرجی روز شنبه به رسانه ها اعلام کرد: بستر فروش بلیت اینترنتی برای تمامی شرکت های حمل و نقل مسافر اتوبوسی استان فراهم شده است.

وی ادامه داد: همچنین با توسعه فروش بلیت اینترنتی، گسترش دفاتر فروش بلیت، دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر آژانس های مسافرتی در سطح شهرها، زمینه خرید غیر حضوری بلیت فراهم است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: خرید غیرحضوری بلیت می تواند ضمن تأمین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت های حمل و نقل، سیاست های نظام حمل و نقل بین شهری مبنی بر تغییر کاربری پایانه ها به محلی فقط برای سوار و پیاده شدن مسافران را که واجد مزایای بسیاری از قبیل ارتقای سطح خدمات است را نیز تحقق بخشد.

وی شرح داد: این موضوع علاوه بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، کاهش هزینه ها، کاهش ترافیک شهری و مخاطرات زیست محیطی و تسهیل در دریافت بلیت برای انجام سفرها با برنامه را در پی خواهد داشت.

گرجی مطرح کرد: مسافران می توانند بدون مراجعه به پایانه های مسافری از طریق وب سایت های اینترنتی www.payaneha.com و www.payaneh.ir نسبت به خرید و دریافت بلیت اقدام کنند.

وی گفت: به منظور اطلاع رسانی عمومی، آموزش همگانی و رفع مسائل و نواقص از ابتدای اردیبهشت فروش غیرحضوری بلیت در تمامی پایانه های مسافری استان با تمهیدات لازم برای مراجعین حضوری آغاز می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان جنوبی اضافه نمود: همچنین از ابتدای خردادماه فروش حضوری بلیت در تمامی پایانه های مسافری کشور ممنوع می شود و مسافران می توانند از مسیرها و اماکن یاد شده نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

گرجی شرح داد: سامانه گویای 141 و سامانه پیامکی 300056141 آماده دریافت پیشنهادات، نقدها و نظرات مسافران درخصوص نحوه ارائه خدمات سفرها در استان خراسان جنوبی خواهد بود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فروش حضوری بلیت در پایانه های مسافری خراسان جنوبی ممنوع می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فروش حضوری بلیت در پایانه های مسافری خراسان جنوبی ممنوع می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید