حواشی ادامه دار در گذر ادیان تهران ، غرفه های اغذیه فروشی سی تیر پلمب شدند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، اغذیه فروش های سی تیر بدون مجوز کسب فعالیت می نمایند و اتحادیه اغذیه فروشان در حال پلمب آنهاست.

حواشی ادامه دار در گذر ادیان تهران ، غرفه های اغذیه فروشی سی تیر پلمب شدند

وبلاگ عینک آفتابی شیک: خیابان سی تیر که از دو سال پیش به طور ناگهانی تبدیل به یک گذر اغذیه فروشی شد تاکنون مسائل زیادی را به وجود آورده است. با این وجود به نظر می رسد که شهرداری به دلیل درآمدهای حاصله از این خیابان چشم بر مسائل ایجاد شده در سی تیر بسته است. به تازگی نیز اتحادیه اغذیه فروشان اقدام به پلمب دکه های این خیابان نموده و تعیین شده دکه های خیابان سی تیر جواز کسب ندارند.

از اوایل تابستان نیز مجریان سی تیر در حیاط یکی از مدارس تاریخی تهران شهربازی برپا نموده اند و روند نفوذ طرح های عجیب این خیایان ادامه دارد و جنبه تاریخی سی تیر تحت تاثیر قرار داده است.

نگین گطمیری، مجری طرح سی تیر درباره پلمب غرفه ها به ایسنا گفته است: از روز گذشته تاکنون تعدادی از غرفه های گذر سی تیر توسط اتحادیه اغذیه فروشان پلمب شده که روز گذشته 7غرفه پلمب شد و حالا نیز ماموران مربوطه برای پلمب تعداد دیگری از غرفه ها به این گذر آمدند.

وی با بیان اینکه از دو سال گذشته از اتحادیه اغذیه فروشان و دکه داران درخواست جواز کسب کردیم اما آنها به دلیل نداشتن سند مالکیت و پلاک ثبتی غرفه ها، با ارائه جواز موافقت نکرد اضافه نمود: این در حالی است که غرفه های مشابه سی تیر در پل طبیعت، بام لند و … نیز سند و پلاک ثبتی ندارند ولی مشغول به فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه 27غرفه در گذر سی تیر فعال است که بخش عمده آن مربوط به فروش اغذیه است گفت: اگر روند پلمب غرفه ها ادامه داشته باشد 800 نفر بیکار می شوند. من از خدا می خواهم که روند کاریمان در چارچوب حدود قانونی باشد اما با اینکه دو سال است درخواست داده ایم اما با جواز ما موافقت نمی گردد.

پیش از این نیز در ابتدای فعالیت این اغذیه فروشی ها، اکثر آنها فاقد کارت بهداشت و وسایل ایمنی بودند و امنیت غذایی مردم و امنیت خیابان سی تیر را به مخاطره انداخته بود. طرح اغذیه فروش های سی تیر در ابتدا قرار بود تنها در ورودی این خیابان برپا باشد اما راه اندازی دکه ها با اجاره های چند ده میلیونی در این خیابان ادامه دارد و تاریخ سی تیر در حال تبدیل به پاتوق اغذیه فروش هاست.

منبع: چمدان

به "حواشی ادامه دار در گذر ادیان تهران ، غرفه های اغذیه فروشی سی تیر پلمب شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حواشی ادامه دار در گذر ادیان تهران ، غرفه های اغذیه فروشی سی تیر پلمب شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید