ترکیب متفاوت پرسپولیس در قرن تازه، خط حمله قلدر برای طرفدار!

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 20:45 شامگاه امروز نخستین ملاقات قرن تازه خود را مقابل طرفدار تهران در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فصل جاری برگزار می نماید.

ترکیب متفاوت پرسپولیس در قرن تازه، خط حمله قلدر برای طرفدار!

سرخپوشان مرکز در حالی مقابل شاگردان رضا عنایتی قرار می گیرند که یحیی گل محمدی را به علت اخراج در جریان دربی 98 مرکز روی نیمکت خود ندارند تا این مربی از روی جایگاه های دیدنگرانی که هیچیک حق حضور در مسابقه را پیدا نکردند بازی را دیدن کند.

پشتکار فراوان و بالای بازیکنان پرسپولیس در تمرینات ابتدای سال 1401 باعث شد تا یحیی گل محمدی تصمیم به تغییر اساسی در ترکیب این تیم بگیرد.

گوهر اخراج لک!

احمد گوهری دروازه بان جوان پرسپولیس همانند دربی 98 مرکز در چارچوب دروازه این تیم قرار می گیرد. او که با اخراج حامد لک از سوی یحیی گل محمدی به علت بی انضباطی تبدیل به گلر اول سرخ ها شده است دنبال نخستین کلین شیت خود در جمع سرخپوشان است تا نشان دهد می تواند تبدیل به سنگربان مورد اعتماد تیم گردد.

سیدجلال و منوچهر نیستند

علی نعمتی و فرشاد فرجی در قلب دفاع پرسپولیس قرار می گیرند تا بار دیگر خبری از حضور سیدجلال حسینی و منوچهر صفروف در ترکیب نباشد. بعلاوه رامین رضائیان و سعید آقایی مدافعان کناری پرسپولیس را تشکیل خواهند داد تا علی شجاعی نیز همچنان روی نیمکت پرسپولیس جا خوش کند.

کمربند متفاوت سرخ

رضا اسدی در دو بازی اخیر پرسپولیس که در اسفند 1400 برگزار گردید عملکردی درخشان داشت تا نشان دهد با صبوری می تواند بار دیگر در ترکیب مردان اصلی یحیی گل محمدی قرار بگیرد. او در بازی امروز کمال کامیابی نیا را کنار خود خواهد داشت تا زوجی متفاوت در نبود میلاد سرلک تشکیل دهند.

احسان پهلوان نیز همچنان در ترکیب سرخپوشان حضور خواهد داشت تا همراه با مهدی ترابی برای خلق موقعیت گلزنی پرسپولیس کوشش نمایند. این دو نفر نقشه های خط حمله پرسپولیس را در بازی امروز طراحی می نمایند تا بتوانند کسب سه امتیاز را برای پرسپولیس آسان نمایند.

مهاجم قلدر ماند

مصدومیت وحید امیری باعث شد تا یحیی گل محمدی پس از مدت های طولانی از دو مهاجم اصلی در ترکیب اولیه استفاده کند. شیرزود تمیروف همراه با مهدی عبدی به عنوان مهاجمان این تیم بازی خواهند کرد تا برای پرسپولیس گلزنی نمایند. عملکرد تحسین بر انگیز مهاجم ازبکستانی پرسپولیس در تمرینات باعث ادامه حضور او در ترکیب و نیمکت نشینی حامد پاکدل در بازی امروز شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترکیب متفاوت پرسپولیس در قرن تازه، خط حمله قلدر برای طرفدار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب متفاوت پرسپولیس در قرن تازه، خط حمله قلدر برای طرفدار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید