ترامپ: حزب دموکرات و رسانه های دروغ حرف از رکود می زنند

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، دونالد ترامپ اخیرا گفته است که حزب دموکرات و رسانه های اخبار دروغ آمریکا، در کوشش اند تا مردم [آمریکا] را متقاعد نمایند که رکودی مالی در راه است تا از انتخاب شدن مجدد وی به عنوان رئیس جمهور، جلوگیری گردد.

ترامپ: حزب دموکرات و رسانه های دروغ حرف از رکود می زنند

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، در پیغام توئیتری خود با ابراز اینکه مجددا در انتخابات سال 2020 پیروز خواهد شد، هشدارهای مبنی بر بروز رکود قریب الوقوع را مورد انتقاد قرار داد. بعضی کارشناسان مالی، هشدار داده اند که طی دو سال پیش رو، احتمال وقوع رکود در اقتصاد آمریکا وجود دارد.

ترامپ ضمناً پیغام خود نوشت: اقتصاد ما قوی و خوب است؛ در حالیکه بقیه دنیا خوب عمل نمی نماید. با این حال، رسانه های اخبار دروغ و شریک آن ها، حزب دموکرات، با کوشش زیاد می خواهند مردم را متقاعد نمایند که ما در رکود هستیم یا به زودی با آن روبرو خواهیم شد.

در نظرسنجی اخیر اقتصاددانان، حدود 38 درصد از آن ها بر این باورند که آمریکا در سال 2020 به دلیل افزایش عدم قطعیت کشورها در مراودات و مسائل فروش که نتیجه تعرفه های ترامپ هستند، با رکود روبرو خواهد شد.

ترامپ با نادیده دریافت مکرر این نگرانی ها، بانک مرکزی آمریکا را برای مدیریت نرخ های بهره مقصر می شمارد؛ او می گوید اگر این بانک سریعتر اقدام کند، رشد مالی از قبل قوی به سرعت افزایش پیدا می نماید.

ترامپ در اظهار نظر هفته پیش خود در همین باره گفته بود: فکر نمی کنم که با رکود روبرو باشیم؛ ما بسیار خوب عمل می کنیم. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ: حزب دموکرات و رسانه های دروغ حرف از رکود می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: حزب دموکرات و رسانه های دروغ حرف از رکود می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید