تجلیل از فعالان حوزه بهداشت روان کرمان

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، در اولین همایش بزرگ روانشناسان و مشاوران استان کرمان از روانشناسان و مشاوران برتر حوزه بهداشت روان تجلیل شد.

تجلیل از فعالان حوزه بهداشت روان کرمان

به گزارش خبرنگار ، دکتر حسینی، رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره استان کرمان در اولین همایش بزرگ روانشناسان و مشاوران استان کرمان بر اهمیت و ضرورت تبیین مشاوره در خانواده تاکید نمود.

وی گفت: در این همایش، 300 نفر از اعضای نظام روانشناسی استان حضور دارند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان هم گفت: نقش نهاد های تربیتی، اجتماعی و روانشناختی در بهتر زیستن مردم بسیار پررنگ و حائز اهمیت است.

بصیری با تاکید بر پهناوری استان کرمان و پراکندگی اقلیمی و تفاوت فرهنگی، مذهبی، اجتماعی در استان کرمان، اضافه نمود: این نوع اجتماعات برای برنامه ریزی مدیران برای رویارویی با مسائل و معضلات منطقه ای در کل استان راهگشا خواهد بود.

وی مهمترین وظیفه روانشناسان، مربیان و مشاوران را تربیت و راهنمایی اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان برای رویارویی با معضلات و مسائل اجتماعی و سایر آسیب ها دانست و توضیح داد: اگر این وظیفه به خوبی انجام گردد، آسیب های اجتماعی در استان کرمان به مراتب کاهش خواهد یافت.

یاداور می گردد: سازمان مشاوره و روانشناسی جمهوری اسلامی از سال 1382 در کشور آغاز به کار نموده و در استان کرمان از سال 1390 آغاز و دومین دوره آن از سال 1395 تاکنون در حال فعالیت است.

این مرکز، تنها نهاد صنفی غیر دولتی و تخصصی برای ارزیابی، تایید صلاحیت و صدور مجوز و نظارت بر کار مشاوران و روانشناسان و ارتقای شاخص های کیفی و کمی این قشر است.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تجلیل از فعالان حوزه بهداشت روان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از فعالان حوزه بهداشت روان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید