اهدای 2 هزار عدد ماسک و 100 دست لباس ایزوله به بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر از اهدای 2 هزار عدد ماسک و 100 دست لباس ایزوله به بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر از سوی این واحد دانشگاهی اطلاع داد.

اهدای 2 هزار عدد ماسک و 100 دست لباس ایزوله به بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری وبلاگ عینک آفتابی شیک از آزادشهر، صبح امروز با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر در بیمارستان حضرت معصومه(س) شهرستان آزادشهر تعداد 2 هزار عدد ماسک بهداشتی و 100 لباس ایزوله به مسئولان این بیمارستان اهدا شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر در حاشیه این مراسم با تأکید بر ضرورت همیاری مردم با مدافعان سلامت و سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا در بیمارستان ها اظهار کرد: مهم ترین راه مبارزه با ویروس کرونا، ماندن در خانه و در صورت حضور در بیرون از خانه رعایت اصول بهداشتی و پرهیز از حضور در مکان های شلوغ عمومی است.

محمدمهدی نادری مطرح نمود: در این شرایط که کادر درمان پزشکی با تحمل سختی های فراوان و با پوشیدن لباس های ایزوله خاص و سخت، ایثارگرانه به بیماران خدمت می نمایند باید با حضور در خانه و پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس منحوس کرونا نهایت همکاری را با کادر پزشکی بیمارستان ها و مراکز درمانی داشته باشیم.

انتهای پیغام/4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "اهدای 2 هزار عدد ماسک و 100 دست لباس ایزوله به بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 2 هزار عدد ماسک و 100 دست لباس ایزوله به بیمارستان حضرت معصومه(س) آزادشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید