انتقال غیر منتظره شجاع خلیل زاده به نفع تیم ملی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، شجاع خلیل زاده پس از دو فصل حضور در الریان قطر، به الاهلی این کشور پیوست. خلیل زاده دو فصل پیش، پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان با پرسپولیس قراردادش را فسخ کرد و تصمیم گرفت فوتبالش را در الریان دنبال کند. دوران او در این باشگاه، زیاد خوب شروع نشد، اما به مرور، توانست به مهره ای کلیدی تبدیل گردد و با ورود دراگان اسکوچیچ به تیم ملی، به ترکیب ثابت ایران هم برسد. به نظر می رسید خلیل زاده، فصل آینده هم در الریان باقی بماند، اما الاهلی، توانست او را شکار کند.

انتقال غیر منتظره شجاع خلیل زاده به نفع تیم ملی

با حضور خلیل زاده در الاهلی، او هم بازی محمدحسین کنعانی زادگان در این تیم می گردد. زوجی که در خط دفاع تیم ملی کنار هم بازی می نمایند. هم تیمی شدن آن ها چند ماه مانده به جام جهانی، خبر خوبی برای اسکوچیچ خواهد بود. آن ها در جام جهانی هم، گزینه های اصلی پست مدافع میانی تیم ملی هستند و می توانند در الاهلی، به هماهنگی بیشتری برسند.

کنعانی زادگان و خلیل زاده، لیگ نوزدهم هم در خط دفاعی پرسپولیس کنار هم بازی کردند. دورانی که حاصل آن برای پرسپولیسی ها فوق العاده بود. این تیم با شکستن رکورد امتیازی لیگ برتر و کسب برترین خط دفاعی، به قهرمانی رسید و زودهنگام ترین قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. زوج دو نفره آن ها در لیگ قهرمانان هم درخشیدند و پرسپولیس را به فینال رساندند. جدایی شجاع اما، باعث شد در بازی فینال غایب باشد. حالا پس از دو سال، آن ها فرصت دارند در الاهلی، زوج خط دفاعی این تیم را بسازند.

فوتبال 360

منبع: فرارو

به "انتقال غیر منتظره شجاع خلیل زاده به نفع تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال غیر منتظره شجاع خلیل زاده به نفع تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید