انتقاد تند شرمن از جنگ طلبی بولتون

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، نماینده ارشد دولت سابق آمریکا در مذاکرات هسته ای با ایران، از جنگ طلبی مشاور امنیت ملی کشورش بشدت انتقاد کرد.

انتقاد تند شرمن از جنگ طلبی بولتون

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ عینک آفتابی شیک، وندی شرمن نماینده ارشد دولت سابق آمریکا در مذاکرات هسته ای با ایران با انتشار پیغامی در شبکه اجتماعی توئیتر به بیانیه اخیر جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید واکنش نشان داد.

وی نوشت: آیا واقعا جان بولتون در پی آن است تا ما را درگیر جنگ با ونزوئلا و ایران کند؟ (من) جنگی ندیده ام که او دنبال آغاز کردنش نبوده باشد. دونالد ترامپ کجاست؟.

بولتون بامداد امروز دوشنبه در بیانیه ای از اعزام ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن به منطقه فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اطلاع داد و ادعا کرد علت آن مجموعه ای از نشانه ها و هشدارهای نگران کننده روزافزون است و این امر (اعزام ناو) پیغامی صریح و روشن برای ایران است.

بولتون در بیانیه کوشش نموده اعزام ناو را به ایران مرتبط و این کشور را مرعوب کند حال آنکه دقیقا یک ماه قبل، نیروی دریایی آمریکا اعلام نموده بود که ناو یو . اس.اس آبراهام لینکلن در راستای ماموریت روتین خود به منطقه غرب آسیا اعزام خواهد شد.

بعضی تحلیلگران آمریکایی از جمله ایلان گلدنبرگ هم اظهارات بولتون علیه ایران با توسل به اعزام این ناو را تهدید توخالی خوانده و گفته اند که این اظهارات برای ترساندن ایرانی ها بیان شده است.

انتهای پیغام/ص

منبع: خبرگزاری فارس

به "انتقاد تند شرمن از جنگ طلبی بولتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند شرمن از جنگ طلبی بولتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید