اردوغان گلباران شد!

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، رجب طیب اردوغان در جریان افتتاح یکی از بزرگترین پروژه های دنیا در بخش مسکن در ترکیه گلباران شد.

اردوغان گلباران شد!

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، رئیس جمهور ترکیه ضمن شروع اجرای یکی از بزرگترین پروژه های دنیا در بخش مسکن گفت که یک روند توسعه نو در تمامی نقاط کشور شروع شده است.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه طی سخنانی در مراسم کلنگ زنی پروژه اولین خانه من، اولین محل کار من در میدان لاله منطقه سینجان در آنکارا گفت: یک روند توسعه نو در تمامی استان ها و شهرستان های کشور شروع شده است.

وی با اشاره به ادامه فعالیت های دولت در این زمینه اضافه نمود: تعداد مسکن هایی را که به وسیله سازمان انبوه سازی مسکن ترکیه توکی به ملت مان ارائه می کنیم، به 2 میلیون واحد افزایش می دهیم.

اردوغان توضیح داد: پروژه های تحول شهری به سرعت در حال پیشرفت هستند. در حال حاضر تعداد خانه های ساخته شده با این مدل به 3 میلیون خانه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد درخواست ها برای این کمپین (پروژه مسکن اجتماعی) به 8 میلیون نفر نزدیک شده گفت: طی دو سال 250 هزار باب خانه و تا سال 2028 نیز 500 هزار خانه را تکمیل نموده و به شهروندان تحویل خواهیم داد.

اردوغان تاکید نمود که این مراسم افتتاحیه که تنها 40 روز پس از اعلام پروژه برگزار گردید، نشان دهنده حساسیت آن ها نسبت به تعهدشان به ملت و بعلاوه عظمت و اندازه ظرفیت تجاری آن ها است.

منبع: فرارو

به "اردوغان گلباران شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان گلباران شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید