پرسش جدید کی روش: چگونه قهرمان آسیا شویم؟

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، بعد از جام جهانی روسیه 2018، چالش و سوالی که تمامی اعضای تیم ملی که شامل مسوولان، مربیان، بازیکنان و کادر اجرایی و اداری تیم می باشد این است:چگونه می توان تیم ملی را تبدیل به یک تیم قهرمان کرد؟

پرسش جدید کی روش: چگونه قهرمان آسیا شویم؟

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک ،کارلوس کی روش با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود با مطرح کردن سوالاتی، سعی در روشن کردن شرایط فعلی تیم ملی داشت.کی روش نوشت:جام ملّت های آسیا.امارات متحده عربی - 2019 .خوب بودن یا عالی بودن، سوال این است.در فوتبال، همانند زندگی، شما میتوانید یک بلیط بخت آزمایی بخرید و بعد از آن در خانه بنشینید و از نوشیدن چای لذت ببرید. و یا شما می توانید خود را هر روز به چالش بکشید و هر روز تا آخر عمر بهتر شوید. این اراده لازمه برای پیشرفت است.بعد از جام جهانی روسیه 2018، چالش و سوالی که تمامی اعضای تیم ملی که شامل مسوولان، مربیان، بازیکنان و کادر اجرایی و اداری تیم می باشد این است:

چگونه می توان تیم ملی را تبدیل به یک تیم قهرمان کرد؟با در نظر دریافت تمامی مسائل مالی و اجتماعی. چگونه می توان از بینش شکل گرفته برای آماده سازی برتر تیم ملی استفاده کرد که در زمینه هایی که بقیه شکست خوردند به موفقیت دست پیدا کنیم ؟با در نظر دریافت منابع بسیار محدود و عدم حمایت. چگونه می توان ازخوب تبدیل به عالی شد؟ (ادامه دارد).

3-185

منبع: ایران ورزشی

به "پرسش جدید کی روش: چگونه قهرمان آسیا شویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسش جدید کی روش: چگونه قهرمان آسیا شویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید