فوتبال دنیا، کریس اسمالینگ: مقابل یوونتوس، منچستریونایتدی متفاوت از بازی رفت را خواهید دید

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، فوتبال دنیا - مدافع میانی انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است که تیمش می تواند شکست خانگی مقابل یوونتوس را در خانه حریف جبران کند.

فوتبال دنیا، کریس اسمالینگ: مقابل یوونتوس، منچستریونایتدی متفاوت از بازی رفت را خواهید دید

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، کریس اسمالینگ اعتراف کرد که تیمش در بازی رفت خود مقابل یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد، آنطور که باید و شاید حریف ایتالیایی را به دردسر نینداخت به خصوص در نیمه نخست. او اما معتقد است که این موضوع دلیل نمی گردد شیاطین سرخ در بازی برگشت در تورین نتوانند از بانوی پیر امتیاز بگیرند.

یوونتوس با دریافت امتیاز از این بازی صعود می نماید اما متوقف شدن من یونایتد در این بازی شرایطش را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی سخت تر می نماید.

اسمالینگ با اشاره با شکست یک بر صفر تیمش در بازی رفت، گفت: فکر می کنم که در بازی قبلی مان مقابل یوونتوس، ما آغاز کردیم، کُند بودیم و همین باعث شد که آنها کنترل بازی را به دست بگیرند اما نیمه دوم نشان داد که ما می توانیم برای آنها مشکل ساز شویم. ما موقعیت هایی خلق کردیم و حالا می توانیم همان عملکرد نیمه دوم را در تورین هم تکرار و این بار بازی را بهتر آغاز کنیم. فکر می کنم که در تورین بازی بهتری از منچستریونایتد خواهید دید به خصوص بهتر از آنچه در نیمه اول بازی رفت دیدید. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

اسمالینگ ادامه داد: یوونتوس نشان داده است که به آسانی گل نمی خورد اما من امیدوارم که ما بازی را تحت کنترل بگیریم. ما از اشتباهات مان در نیمه اول بازی قبلی درس گرفتیم و با استفاده از همان درس می خواهیم چهارشنبه شب عملکردی متفاوت ارائه کنیم. می دانیم که داریم وارد هفته بسیار سختی می شویم (یونایتد بعد از سفر به تورین باید به خانه همشهری اش منچسترسیتی برود) اما اگر از این دو بازی نتایج خوبی بگیریم می توانیم ماه خوبی را تجربه کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فوتبال دنیا، کریس اسمالینگ: مقابل یوونتوس، منچستریونایتدی متفاوت از بازی رفت را خواهید دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، کریس اسمالینگ: مقابل یوونتوس، منچستریونایتدی متفاوت از بازی رفت را خواهید دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید