سیدجلال حسینی: طرفداران مانند یک بازیکن باشند و انرژی خود را هدر ندهند، باید همزمان 2 کار سخت را انجام دهیم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از تماشاگران این تیم درخواست کرد که تا شروع دیدار مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن، انرژی خود را تلف نکنند.

سیدجلال حسینی: طرفداران مانند یک بازیکن باشند و انرژی خود را هدر ندهند، باید همزمان 2 کار سخت را انجام دهیم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، سیدجلال حسینی در گفت وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره حضور طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار فردا (شنبه) این تیم مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن گفت: آنها اهمیت بسیاری دارند و همیشه کنار ما بوده اند، به خصوص سال جاری و زمانی که در شرایط سختی قرار داشتیم. آنها در مسابقات مختلف همانند بازوی قدرتمند ما عمل و هرگز ما را رها نکرده اند. ما با حمایت طرفداران به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده ایم.

وی ادامه داد: هنوز 90 دقیقه باقی مانده و این آخرین فرصت برای طرفداران است. از آنها می خواهم همانند یک بازیکن باشند و پیش از شروع بازی، انرژی خود را تلف ننمایند. ما، بازیکنان و طرفداران باید کنار هم با تمام انرژی کار را شروع کنیم. از طرفداران می خواهیم انرژی خود را هدر ندهند، چون به این انرژی در طول مسابقه احتیاج داریم.

مهمترین نکته این است که گلی دریافت نکنیم و همزمان باید به گل برسیم.، کاپیتان تیم پرسپولیس با بیان این جمله توضیح داد: ما باید همزمان دو کار سخت را انجام دهیم. با این حال ما طرفداران مان را کنارمان داریم و ما باید انگیزه زیادی داشته باشیم. با سخت کار کردن و درک شرایط، باید از دقیقه اول مسابقه خیلی خوب بازی کنیم.

حسینی با اشاره به کار مشکل پرسپولیس مقابل شاگردان گو اویوا اعلام نمود: تنها قول می دهم بیشترین تلاشم را برای ارائه بهترین عملکرد خود ارائه کنم. این یک دیدار بسیار سختی برای دو تیم به شمار می رود، به خصوص برای ما. چون باید دو گل بزنیم و گلی دریافت نکنیم تا با کاشیما آنتلرز به تساوی برسیم. این کار بسیار سختی است و به انرژی زیادی احتیاج دارد. امیدوارم طرفداران، این انرژی را به ما تزریق نمایند تا ما، این بازی را از ابتدا بسیار قدرتمند شروع کنیم. ثبت یک رکورد جدید برای بازی پرسپولیس – کاشیما آنتلرز یاماموتو: نباید گل اول را مقابل پرسپولیس دریافت کنیم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 فردا در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا و در استادیوم آزادی، به مصاف کاشیما آنتلرز ژاپن می رود. دیدار رفت دو تیم با برتری 2 بر صفر آنتلرز انتها یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیدجلال حسینی: طرفداران مانند یک بازیکن باشند و انرژی خود را هدر ندهند، باید همزمان 2 کار سخت را انجام دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال حسینی: طرفداران مانند یک بازیکن باشند و انرژی خود را هدر ندهند، باید همزمان 2 کار سخت را انجام دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید