سیاحی: عملکرد جودو نسبت به دوره گذشته بازی های آسیایی عالی بود، باید عملکرد جوجیتسو را آنالیز کنیم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، دبیر فدراسیون جودو گفت: نسبت به دوره گذشته در بازی های گذشته عملکرد بهتری داشتیم اما باز هم می توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم.

سیاحی: عملکرد جودو نسبت به دوره گذشته بازی های آسیایی عالی بود، باید عملکرد جوجیتسو را آنالیز کنیم

امیرحسین سیاحی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی شیک، در خصوص اعطای دو سهیمه المپیک آرژانتین به جودو ایران گفت: از سوی فدراسیون جهانی جودو دو سهمیه وایلدکارت (دعوتی) برای جودو ایران در نظر گرفته گردیده و ابوالفضل شجاعی و مارال مردانی در این رویداد حضور خواهند داشت.

وی تاکید نمود: در بخش بانوان تا قبل از بازی های آسیایی تمام تمرکز نلیا روی تیم ملی بانوان بود و قرار است بعد از خاتمه این مسابقات او به بیشتر زمان خود را برای استعدادیابی و کار روی رده پایه اختصاص بدهد.

دبیر فدراسیون جودو در خصوص عملکرد این رشته در بازی های آسیایی 2018 مطرح کرد: نسبت به دوره گذشته عملکرد جودو در بازی های آسیایی عالی بود. دوره گذشته برای نخستین بار در تاریخ جودو ایران مدالی کسب نکردیم اما خوشبختانه در این دوره توانستیم یک مدال نقره و یک برنز کسب کنیم. می توانستیم نتیجه بهتری نیز کسب کنیم اما حالا قصد داریم با برنامه ریزی بهتری برای المپیک 2020 آماده شویم.

سیاحی در خصوص عملکرد ضعیف جوجیتسو در بازی های آسیایی گفت: باید نتایج جوجیتسو را آنالیز کنیم، اما چیزی که معین بود، انجمن جوجیتسو و تیم ملی زحمت خود را برای آماده سازی کشیدند. در اندونزی مسابقات در بخش فایت (مبارزه) برگزار نشد و ما شاهد برگزاری مسابقات در بخش نوازا (خاک) بودیم که از نظر فنی به ما آسیب رساند.

وی گفت: مسئله دیگر نیز حق خوری مسلم از سوی اماراتی ها بود که در تمامی اوزان در دور نخست استراحت کردند. آنها با وجود عدم سابقه در این رشته حق خوری بسیاری در مسابقات داشتند. با این وجود باز هم باید عملکرد جوجیتسو را آنالیز کنیم و اقدامات بعدی را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیاحی: عملکرد جودو نسبت به دوره گذشته بازی های آسیایی عالی بود، باید عملکرد جوجیتسو را آنالیز کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاحی: عملکرد جودو نسبت به دوره گذشته بازی های آسیایی عالی بود، باید عملکرد جوجیتسو را آنالیز کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید