دعوای سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس بالا گرفت

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک ، باشگاه استقلال بابت پرونده سوپرجام فوتبال ایران به دادگاه بین المللی CAS شکایت نموده و به گفته فتحی سرپرست باشگاه استقلال روز جمعه آخرین فرصت برای دفاعیات سازمان لیگ و باشگاه پرسپولیس بوده است.

دعوای سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس بالا گرفت

سرپرست باشگاه استقلال روز جمعه در برنامه استادیوم شبکه تهران این حرف ها را به زبان آورده بود:ما علیه سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس طرح دعوا کردیم. سازمان لیگ درخواست سه داور برای رسیدگی نموده بود و ما با رایزنی تقاضای یک داور کردیم. جمعه(منظورش جمعه ای که گذشت) آخرین فرصت سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و پرسپولیس است که دفاعیات داشته باشند و به زودی ظرف یکی دو ماه آینده رأی اعلام می گردد.

بعد از این اظهار نظر محمدرضا حاجی بیگی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در سایت این باشگاه گفت:من نمی دانم این اخبار بر چه اساسی منتشر شده است،ولی چنین موضوعی اصلاً صحت ندارد. من فکر می کنم ادامه دادن این جریان فقط وقت تلف کردن است، ولی در هر حالتی پرسپولیس نمی تواند مورد شکایت قرار بگیرد. فکر این مسئله آن موقع باید می شد که دوستان در جلسه شورای تأمین استان، اعلام کردند باشگاه استقلال برای این بازی آمادگی ندارد و این در حالی بود که برنامه مسابقه از ماه ها قبل اعلام شده بود. تا این لحظه هم هیچ نهاد بین المللی از جمله CAS به صورت مستقیم یا به وسیله فدراسیون نامه ای برای ما ارسال ننموده و توضیحی نخواسته است.

این اظهار نظر عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در شرایطی روی خروجی سایت این باشگاه یک روز بعد از مصاحبه فتحی قرار گرفته که شواهد نشان می دهد نامه دادگاه CAS به این باشگاه، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال شده است.

مسئولان استقلال اعلام کردند در متن نامه ارسالی حتی نام باشگاه پرسپولیس ذکر شده والبته نام سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در نامه دیده می گردد. ضمن آنکه نامه فوق شماره دارد و دادگاه بین المللی CAS جایی نیست که نامه ای را بدون پیگیری به فدراسیون یا باشگاهی ارسال کند.

10-350

منبع: ایران ورزشی

به "دعوای سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس بالا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس بالا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید