حسین کیهانی: قهرمانی ام را مدیون مرادی هستم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک از اندونزی، حسین کیهانی پس از قهرمانی در دوی 3000 متر بازیهای آسیایی جاکارتا و رکوردشکنی در این مسابقات گفت: ابتدا خیلی خوشحالم که به هدف و آرزوی خود رسیدم. همه این موفقیت را مدیون یک نفر هستم و آن کسی نیست جز سجاد مرادی مربی ام که خیلی برایم زحمت کشید. مرادی از اساطیر دوومیدانی ایران است که دو طلای آسیا را در کارنامه خود دارد و از روزی که من نزد ایشان تمرین کردم، روز به روز پیشرفت نموده ام. مرادی برای من عاشقانه زحمت کشید و من هم از دل و جان برای پیشرفت، مایه گذاشتم. امروز می خواستم دل تمام کسانی را که برای من زحمت کشیده اند از جمله خانواده ام و همسرم را شاد کنم. مهم این بود که رنگ این مدال طلا بود. یعنی چیزی که یک سال به دنبالش بودم را به دست آوردم و خدا را از این بابت شکر می کنم.

حسین کیهانی: قهرمانی ام را مدیون مرادی هستم

وی اضافه نمود:سجاد مرادی در چند روز گذشته مدام با من صحبت می کرد و به من می گفت که در مسابقه 3000 متر تقسیم انرژی را لحاظ کنم. ایشان حتی گفت که در 3 هزار متر با مانع، نباید عجله کرد. این ماده شامل تکنیک وعبور از مانع می گردد و مهم این است که باید از فکر خوب استفاده کرد.

قهرمان آسیا اعلام کرد: توان و سرعت هم در این مسابقه خیلی مهم است. من همه این ها را در نظر داشتم تا نفر اول شدم. خدا را شکر که در ذخیره انرژی عملکرد خوبی داشتم و خیلی راحت هم رکورد بازیها را شکستم و هم طلای باارزش بازیهای آسیایی را به دست آوردم.

کیهانی در سرانجام درباره مسابقه روز پنجشنبه خود گفت: ان شاءالله هم در 5 هزار متر هم بتوانم نتیجه خوبی بگیرم و دل مردم را شاد کنم. اولین بار است که در مسابقات رسمی در 5 هزار متر شرکت می کنم. تاکنون مسابقات بزرگی در پنج هزار متر نداشته ام با این حال برای موفقیت در این مسابقه هم کوشش می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حسین کیهانی: قهرمانی ام را مدیون مرادی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین کیهانی: قهرمانی ام را مدیون مرادی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید