جهانی: سرجیو از لحاظ فنی و اخلاقی فوق العاده است، مطمئنم بعد از تعطیلات نتایج بهتری می گیریم

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پائولو سرجیو از لحاظ فنی و اخلاقی یک مربی فوق العاده است و امیدوارم با این مربی نتایج خوبی بگیریم.

جهانی: سرجیو از لحاظ فنی و اخلاقی فوق العاده است، مطمئنم بعد از تعطیلات نتایج بهتری می گیریم

میلاد جهانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی شیک در مورد عملکرد تیمش در شش بازی گذشته و اینکه آنها موفق به کسب پیروزی نشده اند، گفت: ما دو بازی با تیم های صدرنشین داشتیم که خوب بازی کردیم و در بقیه بازی ها هم می توانستیم برنده باشیم، ولی در دقایقی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم و از این موضوع ضربه خوردیم. مطمئناً ضعف های ما توسط کادر فنی رفع خواهد شد و در ادامه نتایج خوبی خواهیم گرفت.

وی با ابراز رضایت از کار کردن با پائولو سرجیو توضیح داد: سرجیو از لحاظ فنی و اخلاقی یک مربی فوق العاده است و امیدوارم با این مربی نتایج خوبی بگیریم. او هیچ حاشیه ای ندارد و تمرکزش فقط روی تمرینات است. ما بیشتز از دو ساعت تمرین می کنیم و سرجیو همیشه نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می نماید. این مربی به چیزی جز فوتبال و تمرین فکر نمی نماید و بدون حاشیه کارش را انجام می دهد.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین در مورد بازی برابر سپیدرود در هفته ششم لیگ برتر توضیح داد: قبل از بازی هم گفتم کار سختی داریم و بازی روی چمن مصنوعی واقعاً سخت بود. سپیدرود هنوز شکل واقعی خودش را به دست نیاورده، ولی آمدن علی کریمی شرایط این تیم را تغییر داده است. ما یک امتیاز گرفتیم و امیدوارم بعد از تعطیلات با شرایط بهتری لیگ برتر را ادامه دهیم. من مطمئنم که بعد از تعطیلات می توانیم نتایج بهتری بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "جهانی: سرجیو از لحاظ فنی و اخلاقی فوق العاده است، مطمئنم بعد از تعطیلات نتایج بهتری می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانی: سرجیو از لحاظ فنی و اخلاقی فوق العاده است، مطمئنم بعد از تعطیلات نتایج بهتری می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید