کوشش پورشیب برای کسب مدال برنز

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، در ادامه این دوره از مسابقات که با حضور 763 کاراته کا از 72 کشور به میزبانی آلمان برلین جریان دارد، ذبیح الله پورشیب نماینده ایران در وزن 84- کیلوگرم دور نخست 4 بر صفر ایلیاگرانوسوف از روسیه را شکست داد و در ادامه برابر میگوئل آمارگاس از آرژانتین صاحب برتری 2 بر صفر شد. وی در مبارزه سوم و در پیکار با کنجی گریلون از فرانسه 5 بر صفر پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی و دیدار با مهدی خدابخش شد.

کوشش پورشیب برای کسب مدال برنز

خدابخش دیگر نماینده ایران در این وزن از قسمت پائین همین جدول با کسب سه پیروزی به همین مرحله و دیدار با پورشیب رسید. وی کار خود را با برتری 6 بر صفر مقابل ویکتور استوسکی از مقدونیه شروع کرد و در ادامه 5 بر 4 شیمادا از ژاپن را از پیش رو برداشت و سپس والری چوبوتار از اکراین را یک بر صفر شکست داد.

دیدار دو کاراته کای ایران که می تواند یک مبارزه انتخابی برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا 2018 مادرید باشد، بسیار دیدنی و جذاب از کار درآمد و در نهایت این پورشیب بود که در ادامه مبارزات خوب خود 4 بر3 به برتری دست یافت و راهی مبارزه نهایی شد.

پورشیب در نیمه نهایی 4 بر 2 برابر دانیار یولداشف از قزاقستان شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت تا فردا برای کسب مدال برنز مبارزه کند.

در رقابتهای روز گذشته امیرمهدیزاده با صعود به دیدار رده بندی فردا یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف اسدلیف از قزاقستان می رود. نگین باقری، مجید حسن نیا، هامون درفشی پور، سعید احمدی، بهمن عسگری و طراوت خاکسار نیز با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف گردیده بدند.

این دوره از مسابقات تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کوشش پورشیب برای کسب مدال برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش پورشیب برای کسب مدال برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید