تبریز؛ میزبان پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی گفت:پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه با مشارکت جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی و جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در تبریز برگزار می گردد.

تبریز؛ میزبان پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، احد حاجی بلند با اعلام این خبر اظهار کرد: پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه با هدف تبیین رویداد ملی جشنواره ملی فراوری محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه و فرهنگ سازی در خصوص احیای دریاچه ارومیه و شناسایی ایده های بکر و خلاقانه در حوزه محتوای دیجیتال در تبریز برگزار می گردد.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی اضافه کرد: رویداد اصلی جشنواره فراوری محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه در 6 محور وب سایت و شبکه های اجتماعی، فیلم و مستند کاربردی، بازی های رایانه ای و انیمیشن، نرم افزارهای تلفن همراه، نرم افزارهای کاربردی و اینترنت اشیاء در دو بخش بزرگسالان و دانش آموزی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این پیش رویداد اصول و مقدمات استارتاپ و نحوه طراحی و ارائه ایده در حوزه فراوری محتوای دیجیتال و مسائل و مسائل مربوط به حوضه آبریز دریاچه ارومیه به شرکت نمایندگان ارائه می گردد.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی اظهار کرد: دکتر فاریابی از اساتید توانمند در حوزه استارتاپ و کارآفرینی و عضو هیات علمی دانشگاه تبریز به عنوان سخنران در این پیش رویداد حضور خواهد داشت.

وی اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در رویداد اصلی جشنواره ملی فراوری محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه می توانند تا 15 آبان ماه در سایت جشنواره به نشانی www.lakeurmiait.ir و یا در سایت www.evand.com ثبت نام نمایند.

حاجی بلند گفت: رویداد اصلی استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه از تاریخ 30 آبان تا 2 آذر به همت جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی و ستاد احیای دریاچه ارومیه، استانداری و واحدهای جهاد دانشگاهی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه و سایر واحدها در ارومیه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تبریز؛ میزبان پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز؛ میزبان پیش رویداد استارتاپ ویکند دریاچه ارومیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید