بریمانلو قهرمان المپیک را ضربه فنی کرد، صعود به نیمه نهایی

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، بریمانلو جودوکار وزن 73- کیلوگرم کشورمان در چهارمین مبارزه خود برابر ایلیان پاتکوویچ از مولداوی به میدان رفت و در ثانیه ششم از دقیقه چهارم این مبارزه رقیب خود را ضربه فنی کرد و به مرحله بعد راه یافت.

بریمانلو قهرمان المپیک را ضربه فنی کرد، صعود به نیمه نهایی

بریمانلو برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لاشا شاداتوشیلی نفر ششم رنکینگ دنیای و دارنده مدال طلای المپیک 2016 برزیل را پیش رو داشت که در یک مبارزه برتر، این رقیب سرشناس را در 13 ثانیه ضربه فنی کرد و به جمع چهار جودوکار برتر این وزن راه پیدا کرد.

این نماینده کشورمان در اولین دیدار کیم چول وانگ از کره شمالی با رنکینگ 108 دنیا را در ثانیه پایانی با ضربه فنی پیروز شد و سپس ایشن امانوف از قرقیزستان را نیز با ضربه فنی شکست داد و در ادامه نیز تامی ماکیاس از سوئد را از پیش رو برداشت.

وی برای صعود به دیدار نهایی ان چانگریم از کره جنوبی را پیش رو دارد. این کره ای نفر هفتم رنکنیگ دنیای، دارنده دو برنز دنیا و نقره بازیهای آسیایی است. بریمانلو در جاکارتا به این رقیب باخته بود.

رقابتهای جودو قهرمانی دنیا که از روز پنجشنبه با حضور 758 جودوکار از 125 کشور در باکو شروع گردیده، تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بریمانلو قهرمان المپیک را ضربه فنی کرد، صعود به نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بریمانلو قهرمان المپیک را ضربه فنی کرد، صعود به نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید