بازیکن پدیده: هر هفته وعده های تکراری می دهند، غیرت و تعصب همیشه جواب نمی دهد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، محمدحسین مرادمند مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: برای حل مسائل مالی هر هفته وعده های تکراری می شنویم که هیچ کدام از آنها عملی نمی گردد.

بازیکن پدیده: هر هفته وعده های تکراری می دهند، غیرت و تعصب همیشه جواب نمی دهد

محمد حسین مرادمند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عینک آفتابی شیک، در خصوص شرایط تیم پدیده و مسائل مالی بازیکنان گفت: در لیگ برتر نتایج خوبی گرفتیم و در جام حذفی هم به جمع 8 تیم برتر راه پیدا کردیم. کارمان را تا الان به خوبی انجام دادیم ولی هنوز مسائل مالی حل نشده و هر هفته وعده های تکراری می شنویم که هیچ کدام از آنها عملی نمی گردد. حالا هم منتظریم تا ببینیم چه زمانی مسائل حل می گردد.

وی در خصوص اینکه چرا قبل از آغاز فصل از پدیده جدا نشد بیان کرد: فصل قبل مسائل زیادی داشتم و می توانستم جدا شوم. قبل از آغاز فصل قول هایی دادند و 30 درصد از آنها را عملی کردند. ما هم تصور کردیم که باشگاه چراغ سبز نشان داده و نمی دانستیم که قرار است بعدها باز هم مشکل ایجاد گردد. الان همه بازیکان مشکل دارند و هیچ کس هم به فکر پدیده نیست. شما ببینید دیگر تیم های بالای جدول چگونه حمایت می شوند و شرایط ما با آنها قابل قیاس نیست.

مدافع تیم فوتبال پدیده گفت: قبل از بازی با فولاد هم مسائلی درست شد که ممکن بود تاثیر منفی داشته باشد ولی در زمین مسابقه با کوشش و با غیرت بازی کردیم و برنده شدیم. تعصب و غیرت همیشه جواب نمی دهد و اگر مسائل حل نگردد قطعا تمرکز بازیکن در زمین به هم می ریزد و تیمی هم که زیاد اشتباه کند قطعا نتیجه نخواهد گرفت. امیدوارم مسئولان به داد پدیده برسند و مسائل مالی را حل نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازیکن پدیده: هر هفته وعده های تکراری می دهند، غیرت و تعصب همیشه جواب نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن پدیده: هر هفته وعده های تکراری می دهند، غیرت و تعصب همیشه جواب نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید