استاندار گیلان از چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان بازدید کرد

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، استاندار گیلان عصر دوشنبه در پنجمین روز از هفته کتاب به همراه جمعی از مسئولان استانی از چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان بازدید کرد.

استاندار گیلان از چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان بازدید کرد

در این بازدید مجید هاشم پور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، میرشمس مومنی زاده فرماندار شهرستان رشت، فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمع دیگر از روسای دستگاه های اجرایی گیلان حضور داشتند.

استاندار گیلان نیز در این بازدید با نحوه کارکرد نرم افزار مدیریت کتابخانه های عمومی سامان آشنا شد و چندین عنوان کتاب را در این بستر جستجو کرد.

مصطفی سالاری همچنین در حاشیه این بازدید ضمن تبریک هفته کتاب به همه فعالان این حوزه به صندلی کتاب در جامعه اسلامی ایران اشاره و برلزوم ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوان در سطح جامعه به ویژه در میان نسل جوان تأکید کرد.

استاندار گیلان به عنوان رئیس انجمن کتابخانه های عمومی استان لوح یادبود غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی این استان را در چهاردهمین نمایشگاه کتاب را امضا کرد.

پریسا کرمی سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان نیز در جریان این بازدید گزارشی از فعالیت های کتابداران و کتابخانه های عمومی گیلان ارائه کرد.

کرمی با بیان اینکه گیلان دارای گزارشی 104باب کتابخانه عمومی، گفت: حاصل کوشش های بی وقفه کتابداران گیلانی رشد شاخص های مطالعه و کتابخوانی در استان است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استاندار گیلان از چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار گیلان از چهاردهمین نمایشگاه کتاب گیلان بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید