یوفا به دنبال حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان

به گزارش وبلاگ عینک آفتابی شیک، یوفا امیدوار است حداقل 9 هزار تماشاگر بتوانند در فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول حضور داشته باشند.

یوفا به دنبال حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، تصمیم نهایی درباره حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان اروپا را دولت ترکیه خواهد گرفت ولی یوفا امیدوار است بتواند حداقل 9 هزار تماشاگر را در استادیوم داشته باشد.

استادیوم آتاتورک در ترکیه با ظرفیت 75 هزار تماشاگر به عنوان میزبان ملاقات نهایی فصل 2021 لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شده است و گفته می گردد در بیشترین حالت ممکن بین 30 تا 50 درصد ظرفیت استادیوم در فینال لیگ قهرمانان در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت.

این استادیوم قرار بود فصل قبل میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا باشد ولی شیوع ویروس کرونا در دنیا باعث شد تا بازی ها به صورت متمرکز در پرتغال و شهر لیسبون برگزار گردد و بایرن مونیخ با راهنمایی هانسی فلیک عنوان قهرمانی را به دست آورد و در نهایت نیز یوفا ترکیه را به عنوان میزبان سال 2021 فینال لیگ قهرمانان انتخاب کرد.

رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از هفته آینده برگزار می گردد تا در نهایت چهره چهار تیم پایانی این فصل معتبرترین رقابت های باشگاهی در فوتبال اروپا تعیین گردد.

منبع: عصر ایران

به "یوفا به دنبال حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوفا به دنبال حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید